رعایت 48% پروتکل های بهداشتی/تاج در کمین طبیعی انسان

ساعت: 15:24
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798897

هشدار رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه با وجود توصیه های فراوان وزارت بهداشت، رسانه ها و … تعداد پروتکل ها حدود 47 تا 48 درصد است که این رقم نیست. اصلا آمار خوبیه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهندس محمد هاشمی درباره وضعیت تاج در کشور گفت: به هر حال حتی کاهش کشته ها تاثیر بسیار خوبی در جامعه دارد. بر همین اساس بسیار خرسندیم که هر روز از تعداد فوتی ها و بستری شدن در بیمارستان ها در کشور کاسته می شود.

وی افزود: با این حال باید بسیار مراقب و مراقب باشیم که خبرهای خوبی که از کاهش مرگ و میر می شنویم منجر به عادی سازی و سهل انگاری در رعایت پروتکل ها نشود. زیرا متاسفانه با وجود توصیه های فراوان وزارت بهداشت، رسانه و… پروتکل ها حدود 47 تا 48 درصد است که آمار خوبی نیست.

هاشمی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم تعداد فوتی ها را به صفر برسانیم، امیدواریم پروتکل های بهداشتی همچنان رعایت شود و به طور خاص از ماسک استفاده کنیم. لازم به ذکر است که مهمترین آنها تزریق واکسن است. افرادی که واکسن نخورده اند و یا واکسیناسیون خود را کامل نکرده اند باید نسبت به مصرف نوبت سوم اقدام کنند که امیدواریم این کار انجام شود و مردم روزهای بهتری را ببینند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید