رفتار عجیب بازیکنان پرسپولیس در حساس ترین مقطع فصل

رفتار عجیب بازیکنان پرسپولیس در حساس ترین مقطع فصل

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داشت تا اینکه یحیی گل محمدی تصمیم گرفت برای جلوگیری از حاشیه سازی از هرگونه شایعه نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس جلوگیری کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت ضمن اعتراف یا جدایی از بازیکنان در ابتدای 6 هفته باقی مانده تا پایان لیگ برتر، 6 امتیاز کمتر این تیم از استقلال تهران برای صعود به بالای جدول را تکذیب کرد.

وی اسامی لیست مازاد و خریدهای این تیم را محصول ذهن تعدادی از رسانه ها دانست که به نظر می رسد از بازار داغ بازیکنان خود مانند رضا اسدی و مهدی عبدی بی اطلاع هستند.

عبدی که با پرسپولیس قرارداد 4 فصلی دارد می گوید در فصلی که سابقه خوبی نداشت لژیونر می شود. یک ماه مانده به پایان مسابقات، رضا اسدی پیش نویس قرارداد خود را با بوریرام یونایتد تایلند امضا خواهد کرد، اما زمانی که با موج انتقادات هواداران به دلیل تمرکز نکردن روی تیم فعلی مواجه شد، دوباره از پرسپولیس جدا شد و از امضای قراردادش پشیمان شد. فصل آینده

رفتار بازیکنان پرسپولیس تا جایی ادامه دارد که سرمربی این تیم از رسانه ها خواسته بود به این موضوع رسیدگی نکنند اما شاگردانش به این موضوع بی توجهی کرده و مشغول پرونده نقل و انتقالات تابستانی خود هستند.

رفتار غیرحرفه ای برخی بازیکنان پرسپولیس چیزی جز سوء استفاده از نام باشگاه و احساسات هواداران برای تحت فشار قرار دادن باشگاه برای حفظ و تمدید قرارداد چند صد میلیون تنی بیش از حد انتظار ایجاد نمی کند. بازیکنانی که باید شبانه روز به فکر تکرار قهرمانی پرسپولیس باشند، اما ترجیح می دهند یک روز حضورشان در تیم های دیگر را قطعی کنند و روزی دیگر برای صید ماهی خوشمزه خود از آب گل آلود منصرف شوند.

دیدگاهتان را بنویسید