رفع عدم قطعیت بزرگ استقلال برای جذب شاه ماهی

رفع عدم قطعیت بزرگ استقلال برای جذب شاه ماهی

پنجره نقل و انتقالات زمستانی به پایان رسیده و ساپینتو هنوز نتوانسته بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند. در روزهایی که مدیران استقلال به دنبال جذب بازیکن خارجی هستند، اخبار و شایعاتی مبنی بر محرومیت این تیم از جذب بازیکن جدید منتشر شد که باعث نگرانی هواداران شد.

ماجرا از این قرار است که سال گذشته فدراسیون فوتبال تصمیمی در مورد جذب مربی و بازیکن خارجی صادر کرد که بر اساس آن باشگاهی که پرونده با تصمیم قطعی در فیفا دارد نمی تواند بازیکن یا مربی خارجی جذب کند و برخی رسانه ها به نقل از آنها مدعی شدند که دست مدیران باشگاه با انتشار تصمیم فیفا در مورد درخواست تجدیدنظر سرمربی سابق آبی ها مرتبط شده است.

با این حال، پیگیری گزارشگر ورزشی از سه تن از روسای اتحادیه فوتبال، چیز دیگری را نشان می دهد. با اطلاعات دریافتی مشخص شد تا زمانی که دادگاه عالی ورزش یا CAS رای نهایی در مورد درخواست تجدیدنظر آندره آ استراماچونی علیه استقلال را صادر نکند، این تیم مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارد.

در واقع رای اولیه صادر شده از سوی فیفا با اعتراض آبی ها مواجه شد و تا زمانی که دادگاه CAS این پرونده را مختومه اعلام نکرد، شکایت استراماچونی درباره استقلال این پرونده قطعی تلقی نشد. از آنجایی که دادگاه هنوز در حال بررسی است و در نتیجه این موضوع قابل استناد نیست.

در نتیجه باشگاه استقلال پس از پرداخت مطالبات میلیچ و پین مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارد و باید دید بالاخره علی فتح الله زاده و سایر مدیران این تیم چه زمانی بازیکن خارجی جدید خود را معرفی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید