رفع 47 نقطه حادثه خیز در جاده های خراسان شمالی / پوشش تخلفات سرعت بیشتر با خرید 10 دوربین جدید

ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802915

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اعلام کرد؛

جعفر شهامت گفت: 96 نقطه کانونی مصوب در خراسان شمالی وجود دارد که تاکنون 47 مورد آن ایمن سازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان اسفندماه سال جاری ایمنی شش نقطه دیگر تکمیل می شود که ایمنی راه های استان را پوشش می دهد و به 55 درصد می رسد. .

شهامت در ادامه با بیان اینکه ایمن سازی 17 نقطه خطر دیگر استان هم اکنون در حال انجام است، تصریح کرد: با توجه به توزیع نامناسب اعتبارات از خط تراز، پیش بینی می شود ایمنی این 17 نقطه در معرض حادثه تامین شود. تا سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ایمن سازی سایر نقاط جاده ای استان در خطر تصادف نیز 60 میلیارد تن اعتبار نیاز دارد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه تابلوها در جاده های استان نصب شده است، ادامه داد: برای اجرای آنها پیمانکار انتخاب شده که نصب تابلوها سه ماه زمان می برد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به وجود 22 دوربین کنترل سرعت در جاده های استان اشاره کرد و گفت: در هفت ماه گذشته هفت دوربین جدید کنترل سرعت در جاده های استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی همچنین از مجوز خرید 10 دوربین کنترل سرعت جدید خبر داد و گفت: با خرید این دوربین های جدید، شبکه شریانی راه های اصلی استان تا نیمه اول امسال تحت پوشش دوربین های تخلف قرار می گیرد. سال آینده افت سرعت

شهامت یادآور شد: دوربین های کنترل سرعت فعلی در جاده های استان از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه امسال 50 هزار و 240 تخلف سرعت غیر مجاز را ثبت کردند که نسبت به سال گذشته بیش از 70 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید