رقابت فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال شدت گرفته است

گلی زاده که بیش از چهار سال برای شارلوا بازی می کند، در این فصل آمار ناامیدکننده ای داشته و تنها یک گل و یک پاس گل به ثبت رسانده است.

این بازیکن که عملکرد قابل توجهی در جام جهانی داشت و امیدوار بود به تیم بزرگ تری در اروپا منتقل شود، این روزها حتی در فهرست 20 نفره شارلوا هم غایب است و حالا به گفته رسانه های بلژیکی در آستانه صعود قرار گرفته است. ترک شارلوا..

روزنامه بلژیکی Het Nieuwsblad گزارش داد کولی زاده که از ترکیب شارلوا برای بازی کلوب بروژ کنار گذاشته شده بود، شرایط سختی را پشت سر می گذارد. به گزارش این روزنامه، وینگر ایرانی در حال بررسی شرایط جدایی از شارلوا است و پیشنهاداتی برای او در خاورمیانه دارد.

اما شرایط برای امیرحسین حسین زاده در شارلوا هم خیلی خوب پیش نمی رود. بازیکنی که این فصل استقلال را به مقصد شارلوا ترک کرد تا به آرزویش در فوتبال اروپا جامه عمل بپوشاند اما ظاهرا این رویا چند ماه بیشتر دوام نخواهد آورد.

این نشریه بلژیکی درباره حسین زاده تاکید می کند که این بازیکن شرایط سختی را برای سازگاری و هماهنگی در شارلوا پشت سر می گذارد.

بر این اساس احتمال جدایی حسین زاده وجود دارد و استقلال ایران و اتحاد کلبای امارات وضعیت او را برای انتقال قرضی زیر نظر خواهند داشت.

فرهاد مجیدی رهبر اتحاد کلبا است. سرمربی سابق استقلال که حسین زاده را به خوبی می شناسد و این بازیکن در واقع شهرت خود را مدیون مجیدی در استقلال است.

به این ترتیب باید دید حسین زاده در رقابت نقل و انتقالاتی تیم سابقش استقلال و سرمربی سابقش فرهاد مجیدی چه مسیری را طی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید