رقیب لاین و مارک: یک تیم نمی تواند در مقابل پرسپولیس مقاومت کند

رقیب لاین و مارک: یک تیم نمی تواند در مقابل پرسپولیس مقاومت کند

محمد پنجعلی درباره برد شیرهای سرخ در هفته ششم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: درست است که پرسپولیس در بازی رفت غافلگیر شد و گل خورد اما خیلی زود بر بازی مسلط شد و در نیمه اول آن را جبران کرد. بازی را مساوی کرد در نیمه دوم پارسی ها با ارائه منطقی گل دوم را به ثمر رساندند و 3 امتیاز ارزشمند مسجد سلیمانیه را کسب کردند. این مسابقه یکی از جذاب ترین دیدارهای این هفته بود که همه از تماشای فوتبال زیبا لذت بردند.

وی افزود: البته تیم نفت مسجد سلیمان عالی بازی کرد و چنین عملکردی از سوی این تیم تعجب همگان را برانگیخت. فکر می کنم اگر این تیم همیشه اینطور بازی کند همه تیم ها را در خانه شکست می دهد و هیچ تیمی نمی تواند در مسجد سلیمان از نفت امتیاز بگیرد اما پرسپولیس این تیم خوب خوزستانی را شکست داد که فکر نمی کنم هیچ تیم دیگری بتواند این کار را انجام دهد.

مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه داد: تنها نکته منفی این دیدار کیفیت چمن ورزشگاه بود و اگر چمن مناسب و با کیفیت در شهرستان ها باشد زیبایی فوتبال کشورمان را تحت تاثیر قرار می دهد. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به دلیل کیفیت چمن عالی بازی می کند و اگر ورزشگاه ها چمن خوبی داشته باشند برای همه تیم ها مناسب است و شاهد رشد فوتبال تاکتیکی در همه تیم ها خواهیم بود.

پنجعلی در پایان درباره شرایط پرسپولیس در این فصل خاطرنشان کرد: فکر می کنم پرسپولیس مدعی اول قهرمانی در این فصل است و هیچ تیمی مثل گل محمدی با اقتدار بازی نمی کند و بعید می دانم هیچ تیمی بتواند مقابل این تیم مقاومت کند. قرمزها پرسپولیس امسال با اقتدار قهرمان می شود و به نظر می رسد چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی پالش پوشان قطعی شود.

دیدگاهتان را بنویسید