رمضان؛ فرصتی برای خودسازی و دستیابی به شخصیت ناب


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818658

حجت الاسلام روح الله رستمی ماه مبارک رمضان را فرصتی برای تزکیه نفس و تزکیه نفس و تزکیه نفس دانست و گفت: شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از دوران همدان نقل شده است; حجت الاسلام روح الله رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به پیامدها و برکات ماه مبارک رمضان گفت: این ماه مبارک رمضان است.


این ماه بهتر از هر ماه دیگری است و هر لحظه آن حتی خواب روزه دار عبادت محسوب می شود..


وی ماه مبارک رمضان را ماه منع مردم از فعالیت های غیرقانونی و دینی و البته رسیدن به منش پاک دانست و گفت: این ماه فرصتی برای بندگی است. حتی در ادبیات غیر دینی هم سعی می کنیم پرورش دهیم.»


یعنی در حالی که در فرهنگ غنی اسلام فواید جسمی و روحی زیادی برای روزه دار وجود دارد..


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد تاکید کرد: پیشنهاد ما این است که در ماه رمضان فقط به فکر سلامت و گرسنگی نباشیم بلکه این ماه را فرصتی برای خودسازی بدانیم..


وی با اشاره به دیدار با روحانیون برای اجرای برنامه های دینی، دینی و تبلیغی در ماه مبارک رمضان در روزهای پایانی سال گذشته گفت:


این ماه خواهیم داشت.


حجت الاسلام رستمی از اعزام روحانیون و مبلغان به حسینی و مساجد شهر و روستاهای فاقد روحانی در شهرستان های آجین، اسدآباد و پالیز خبر داد و افزود.


خوشبختی خواهد بود.


وی از از سرگیری محفل انس با قرآن به صورت روزانه قبل از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع اسدآباد خبر داد و گفت: چند سالی است که این ختم قرآن به دلیل فراگیر شدن صورت نگرفته است. تاج


اقدامات بهداشتی در این مکان باید با شور و شیرینی متفاوت انجام شود.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: در 22 گردهمایی مبلغان در اسفندماه گذشته برگزار و برنامه های ماه مبارک رمضان بررسی شد، وی افزود: البته مبلغان و روحانیون شهرستان باید در این گردهمایی حضور یابند.


روحانیون هم باید در مرکز استان حضور داشته باشند.


وی از آمادگی حوزه، سپاه برای همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی با سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تعدادی از روحانیون خارج از استان برای تبلیغ به شهرستان اعزام شوند..


انتهای پیام//

دیدگاهتان را بنویسید