رهبران شورشی پس از تمام شکست ها به دنبال برقراری ارتباط با دشمنان هستند

ساعت: 16:27
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796475

سردار بابازاده با اشاره به قیام سران معاند گفت: سران معاند پس از این همه خساراتی که به بار آورده اند بار دیگر به دنبال ارتباط با دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی بوده و دست از آشوب های خود برنداشته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده در ویژه برنامه روز روشنگری که در مسجد جامع ماراژ برگزار شد، اظهار داشت: «محصولات انقلاب اسلامی در سال 1380 در 1388 به ثمر رسید.

وی افزود: پاسداشت چنین روزهایی باید به مناسبت های مختلف در طول سال مورد توجه مردم قرار گیرد چرا که در غیر این صورت دشمنان با تحریف تاریخ سعی در فراموشی این گونه ایام دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا با اشاره به اقدامات تخریبی معاندین در توهین به مقدسات خاطرنشان کرد: حرکت مترقی متوقف می شود اگر ندانند که رابطه ملت ایران با اهل بیت(ع) جدایی ناپذیر است.

وی گفت: قیام 88 فراتر از اعتراض به نتایج انتخابات است. عناصر آموزش دیده معاندین با شعارهای ساختاری شکننده در برابر حرم ها و ارکان جمهوری اسلامی سعی در تغییر نظام داشتند که با حماسه آفرینی مردم انقلابی در 9 دی 92 ناکام ماندند.

وی افزود: دلیل اینکه رهبران شورشیان همچنان در محاصره هستند این است که متأسفانه هنوز هیچ یک از آنها به اشتباهات خود پی نبرده اند و از مردم به دلیل آسیب هایی که به کشور وارد کرده اند عذرخواهی نکرده اند. آنها قطعاً در دست جمهوری اسلامی بودند و دیگر در محاصره نبودند.

سردار بابازاده ادامه داد: سران فتنه پس از آن همه خساراتی که به بار آوردند، دوباره سعی کردند با دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ارتباط برقرار کنند و دست از فتنه گری برنداشتند.

وی ولایت فقیه را مدافع انقلاب و نظام بحران ها و اغتشاشات دانست و گفت: برکات ولایت فقیه باعث شد تا در قیام 88 یاغی ها نتوانند به اهداف شوم خود برسند.

فرمانده قرارگاه عاشورا افزود: از اول انقلاب تاکنون بارها دشمنان وعده سرنگونی نظام و تغییر حکومت داده اند و چند سال پیش جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا گفته بود که جمهوری اسلامی ایران را نخواهد دید. چهلمین سالگرد: «اگر انقلاب هنوز قدرتمند است و کسانی که چنین وعده‌هایی داده‌اند در تاریخ ثبت شده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید