روایت ستاره استقلال از زلزله ترکیه

روایت ستاره استقلال از زلزله ترکیه

علایار صیادمنس بازیکن سابق استقلال و بازیکن فعلی باشگاه هال سیتی انگلیس و تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبر ورزش از زلزله امروز ترکیه و وضعیت همسرش گفت. خانواده: «به محض شنیدن خبر زلزله با همسرم صحبت کردم. وی در مورد وضعیت تأهل خود گفت که مشکلی برای آنها وجود ندارد.

وی افزود: محل وقوع زلزله تقریباً در جنوب ترکیه بود، در حالی که خانواده همسرم در شمال ترکیه زندگی می کنند. البته همه آنها از این حادثه تلخ ناراحت و اندوهگین هستند، اما جای شکر دارد که اتفاق تلخی برای خانواده همسرم نیفتاده است.

ملی پوش کشورمان که قبل از جام جهانی مصدوم شد و جام جهانی را از دست داد، افزود: همسرم از این حادثه دلخراش و جان باختن تعداد زیادی از هموطنانش به شدت ناراحت بود و از وضعیت روحی خوبی برخوردار نبود. امیدوارم کمک های بین المللی هر چه زودتر به ترکیه برسد تا زلزله زدگان در این هوای سرد شرایط بهتری پیدا کنند.»

صیادمنش درباره زلزله زدگان شهرستان خوی نیز خاطرنشان کرد: در این مدت از طریق فوتبال دوستانم به ویژه آذری اتفاقات تلخ شهرستان خوی و مردم زلزله زده کشورم را دنبال کردم و به زلزله زدگان کمک کردم. از این شهر تا جایی که بتوانم.»

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم خداوند به بازماندگان زلزله های اخیر صبر عنایت کند تا بتوانند از این وضعیت تلخ و سخت عبور کنند و البته آرزو می کنم دیگر شاهد چنین حوادث تلخی برای هموطنان نباشیم. برای هر کشوری در جهان.”

دیدگاهتان را بنویسید