روایت فرماندار از اتفاقات روز گذشته در عسلویه

روایت فرماندار از اتفاقات روز گذشته در عسلویه

روز جدید سیدعلی هاشمی فرماندار عسلویه: صبح دیروز تعدادی از کارگران شاغل در صنعت پتروشیمی عسلویه تجمع صنفی برگزار کردند/ متأسفانه تعدادی از افراد فرصت طلب با اعمال نفوذ و سوء استفاده از کارگران، شعارهای ضد هنجاری سر دادند/ این افراد اقدام به آتش زدن کردند. به چند غرفه واقع در آن منطقه ضربه زدند و همچنین چند سطل زباله را شکستند که با حضور و وساطت نیروهای امنیتی متفرق و تعدادی دستگیر شدند / به کارگران توصیه می کنیم اجازه ندهند افراد متخاصم در مطالبات کارگری آنها دخالت کنند.

فرماندار عسلویه در تشریح جزئیات حوادث روز گذشته در پتروشیمی عسلویه گفت: وضعیت این منطقه عادی است.

سیدعلی هاشمی فرماندار شهرستان عسلویه گفت: صبح دیروز تعدادی از کارگران شاغل در صنعت پتروشیمی عسلویه “جلسه صنفی” برگزار کردند و متاسفانه تعدادی از افراد فرصت طلب با اعمال نفوذ و سوء استفاده از کارگران شعارهای ضدعفونی سر دادند. شعارهای هنجاری

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: این افراد اقدام به آتش زدن تعدادی کیوسک واقع در آن منطقه و همچنین تعدادی سطل زباله کردند که با حضور و وساطت نیروهای انتظامی متفرق و تعدادی نیز دستگیر شدند. .

فرماندار شهرستان عسلویه با بیان اینکه اکنون تردد در آن محدوده به حالت عادی بازگشته است، افزود: به کارگران توصیه می کنیم مانند گذشته اجازه ندهند افراد متخاصم در مطالبات کارگری خود دخالت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از کارگران عزیز انتظار می رفت که از سوء استفاده ضد انقلابیون از این تجمعات صنفی و سر دادن شعارهای ضد هنجاری و تخریب اموال عمومی جلوگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید