روحیه انقلابی و مجاهدی جانبازان برای جوانان و مسئولان نویدبخش است


ساعت: 19:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896961

مدیرکل حفاظت از آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

کریمی بیان کرد: انتقال تجربه و بیان خاطرات جانبازان یکی از نیازهای مهم جامعه امروز برای پیشرفت و حرکت به سمت اهداف در گام دوم انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ گلمرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های حراست استان مرکزی امروز در حاشیه اردوی تفریحی، درمانی و سنجش سلامت جانبازان اراک که به همت شهید بنیاد و امور ایثارگران روستا؛ وی گفت: حضور در جمع جانبازان و ایثارگران عزیز توفیق بسیار ارزشمندی برای مسئولان است چرا که این بستگان سنگ بنای نظام اسلامی هستند و اقتدار و سربلندی نظام اسلامی مرهون نقش آفرینی و تلاش است. از این بستگان.”

وی افزود: کارنامه جانبازان و شهدای دفاع مقدس بسیار درخشان و سرشار از حماسه های ماندگار است و به حق ارکان اقتدار در نظام اسلامی هستند و امروز الگوی کامل نسل جوان جامعه هستند.

سرهنگ کریمی گفت: انتقال تجربیات و بیان خاطرات جانبازان یکی از نیازهای مهم جامعه امروز برای پیشرفت و حرکت به سمت اهداف در گام دوم انقلاب است و روحیه انقلابی و مجاهدی جانبازان نویدبخش است. جوانان و مسئولان و انگیزه های آنان برای خدمت به مردم و کشور را دو چندان خواهد کرد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین راهکارهای کنگره شهدای استان مرکزی در 7 سال گذشته استفاده از تجربیات و خاطرات ارزشمند جانبازان و جانبازان دفاع مقدس است که علاوه بر آغاز نهضت تولید محتوا و حرکت به سمت جهاد در تبیین اقدامات زیادی انجام شد، حرکت شتابان به سوی تحقق جهاد یکی از مهمترین اهداف کنگره شهدا در استان است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های حراست استان مرکزی افزود: راه اندازی موزه حراست از مهمترین اقدامات کنگره شهدای استان مرکزی است. جهاد تبیین را تحقق بخشد و امروز این فرهنگسرا علاوه بر اینکه محل اجتماع خالصانه جانبازان، جانبازان و جان باختگان است، پاتوق جوانان نیز متحول شده است و این نشان می دهد که فرهنگ ایثار و شهادت در جهان زنده است. جامعه.

وی در تشریح جزئیات برنامه امروز گفت: امروز به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اردوی تفریحی، درمان و سنجش سلامت جانبازان 70 درصد، گروه های ویژه قطع نخاع، نابینایان، همی پلژی و دوقطع عضو با حضور مسئولین برگزار شد که مهمترین هدف این برنامه خدمت به ایثارگران عزیز، تکریم خانواده های آنان و افزایش سطح نشاط و نشاط در بین این عزیزان می باشد.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: استان مرکزی مفتخر به ارائه بیش از 14 جانباز بصیر، 37 جانباز نخاعی، 15 جانباز همی پلژی، 15 جانباز جانباز قطع عضو، 7 جانباز قطع نخاع، 2 جانباز جانباز و 5 جانباز انقلاب اسلامی کانادا می باشد. این عزیزان یک رسالت مهم برای همه کارکنان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید