روحیه جهادی می تواند هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کند


ساعت: 18:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896956

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: شکل اساسی نظامی گری روحیه جهادی و رشادت است، همان مولفه هایی که می تواند هر تهدیدی را به فرصتی ارزشمند تبدیل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه در جمع دانشجویان بیستمین دوره مشترک جامعه پذیری نظامی دانشگاه های افسری ارتش در مرکز آموزش شهدای 01 ارتش حضور یافت.

فرمانده هوانوردی ارتش در این بازدید به دانشجویان حاضر گفت: خدمت سربازی وجه تمایز شما دانشجویان عزیز از سایر افراد است، نشان دهنده جایگاه واقعی شماست. زیرا شما جوانان، وارثان پرچم سه رنگ انقلاب هستید، کسانی که جان خود را فدای ملت و کشور کردند و از تلاش برای سربلندی آن دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: امروز مهمترین وظیفه شما دانشجویان تربیت و تبیین کارگران انقلاب است. از آنجایی که جهاد تبیینی مولفه ای خنثی کننده و آزاردهنده در برابر تاکتیک های دشمنان است، دشمنانی که همچون کفتارهای ترسو به دنبال تعرض به انقلاب و تاریخ کشور عزیزمان ایران هستند، نمی دانند که جوانان انقلابی مانند شما عزیزان. وظیفه حفظ و حراست از انقلاب را بر عهده دارند.

امیر سرتیپ واحدی گفت: شکل اساسی نظامی گری روحیه جهادی و دلاوری است، همان مولفه هایی که می تواند هر تهدیدی را به فرصتی ارزشمند تبدیل کند. پس به یاد داشته باشید که عزت و حیثیت خدمت سربازی در دست شما عزیزان است و تنها راه ارتقای این عنصر ارزشمند، وفاداری به قوانین، حسن نیت و مسئولیت پذیری است.

و ادامه داد: بی شک آمادگی برای هرگونه تحرک دشمن یکی از مهمترین وظایف افسران دانشجوی شماست که باید آن را در حد توان خود انجام دهید. پس از بودن در چنین گروهی قدردانی کنید و از انجام کاری برای بهبود توانایی های خود دریغ نکنید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به موضوع سازندگی و آبادانی کشور توسط جوانان تصریح کرد: توسعه و پیشرفت روزافزون کشور امروز بر دوش یکایک شما جوانان عزیز است. بنابراین در این راه باید شبانه روز تلاش کنید و با فداکاری های خود در جهت پیشرفت هر چه بیشتر کشور گام بردارید تا به زودی شاهد توسعه و پیشرفت چشمگیرتر کشورمان باشیم.

امیر سرتیپ واحدی در پایان به رسالت ارتش به ویژه نیروی هوایی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش به عنوان مدافع حریم هوایی و یکی از پیشگامان انقلاب اسلامی معتقد است که شما جوانان دستان ترقی و حرکت و رشد کشور هستند زیرا همین قوت سرچشمه تربیت افسرانی فداکار و متخصص و متدین است که در صورت لزوم خود را فدای ملت و کشور می‌کنند تا ثابت کنند شعار «ارتش فدای ملت» رسالت ارتش است.

دیدگاهتان را بنویسید