روزنامه رسالت: دشمن فکر می کرد قرارگاه خیابانی می شود اما تعداد معترضان به یک درصد هم نمی رسید.

روزنامه رسالت: دشمن فکر می کرد قرارگاه خیابانی می شود اما تعداد معترضان به یک درصد هم نمی رسید.

روز جدید : روزنامه رسالت نوشت: گفتمان «عدالت» و «بهروزی» در کشور در حال شکل گیری است. نکته اصلی و نشانه محوری این گفتمان این است که; ما باید به این دولت در اصلاحات اقتصادی و عدالت کمک کنیم.

راهبرد دشمنان اسلام و نظام این بود; همزمان با اصلاحات اقتصادی در دولت اصلی، «معترضین» را به «اپوزیسیون» و «اپوزیسیون» را به «مخالفان» نظام تبدیل کنیم!

اما با روشنگری های رئیس جمهور و همکارانش در دولت و نخبگان جامعه، همه پیش بینی های دشمن به حقیقت پیوست. از اولین ساعات معیشت 75 میلیون ایرانی، رضایت نسبی از مقاومت آنها در برابر افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی وجود داشته است.

گزارش ها از سراسر کشور حاکی از آن است که حتی تجمعات و اعتراضات کمتر از یک درصد است.
کل اصلاحات اقتصادی دولت برای اصلاح چهار کالای اساسی و یارانه دادن به «مبدا» به «مقصد» چیزی نبود که ضدانقلاب برای آن در و تابلو بسازد، بلکه از آب پاک تصمیم – گل آلود کردن دولت بود. دروغ، تهمت، تحریف، اضطراب و فریب.

دشمن فکر می کرد می تواند روی تعداد زیادی از مردم برای اردوی خیابانی حساب باز کند، اما جمعیت آنقدر زیاد نبود که برای یک «شورش داغ» آماده شود.

درخواست های «منافقین» و «سلطنت طلبان» و یارانشان در «خیمه ناآرامی» بی پاسخ ماند و هر چه فریاد می زدند کمتر موفق می شدند.

سرعت عمل دولت در این موضوع به ویژه در حوزه آموزشی موجب غافلگیری دشمن و ایجاد آرامش نسبی در بازار شد.

رسانه های دشمن با مشاهده سیاه نمایی برای این تصمیم دولت، با بصیرت مردم برخورد کردند و آن را تحقیر کردند. دشمن نتوانست ویروس «حس بدبختی» را زیر پوست افکار عمومی تزریق کند. اصلاحات اقتصادی اکنون با عزم ملی و تقسیم کار مشخص در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید