روز بد پرسپولیس مقابل سپاهان؛ طلایی ها به استقلال راه حلی دادند؟

روز بد پرسپولیس مقابل سپاهان؛  طلایی ها به استقلال راه حلی دادند؟

پرسپولیس هفته آینده در حالی به مصاف استقلال می رود که شاگردان گل محمدی روز سه شنبه در دیداری دوستانه مقابل سپاهان به تساوی دست یافتند. در این دیدار هر دو تیم با تمام قوا و با حضور تمامی بازیکنان اصلی به میدان آمدند و بازی جذابی رقم خورد. سپاهان ابتدا با دو گل از حریف پیش افتاد اما در ادامه پرسپولیس توانست بازی را به تساوی بکشاند.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب اصلی خود و با حضور تمامی بازیکنان تیم ملی و در نیمه دوم بازیکنانی چون سروش رفیعی، مهدی عبدی، حامد پاکدل، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، علی نعمتی و وحدت به میدان رفتند. هانانوف وارد بازی شد. طبق شنیده ها اکثر بازیکنان اصلی پرسپولیس در این دیدار عملکرد خوبی نداشتند و به عنوان مثال گل اول سپاهان را کمال سوگنیا، مرتضی پورعلیگنجی و گئورگی گلسیانی عنوان کردند.

همچنین شیخ دیابته و لوکادیا در کنار ترابی و صادقی که از عناصر هجومی پرسپولیس هستند، روزهای خوبی را سپری نمی کردند. اتفاق عجیب این بازی به دلیل درخشش ذخیره های پرسپولیس است. حامد پاکدل و سیامک نعمتی دو بار برای پرسپولیس گلزنی کردند. امید عالیشاه عملکرد نسبتا خوبی داشت اما شاید مهدی عبدی را بهترین بازیکن پرسپولیس در این بازی دوستانه بداند.

عبدی که فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و در لیگ موفق به گلزنی نشد، ابتدا در دیدار مقابل سپاهان به پاکدل پاس گل داد و دقایقی بعد پنالتی را به ثمر رساند و در هر دو گل پرسپولیس نقش داشت.

ذخیره های پرسپولیس نیز در این دیدار عملکرد خوبی داشتند و به نوعی گل محمدی را امیدوار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید