روستاهای خلیل آباد باید کارگاه سازندگی و اشتغال باشد/ کار انقلابی و جهادی کلید حل مشکلات امروز کشور است.


ساعت: 16:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902671

یاوری با بیان اینکه امروز امور انقلابی و جهادی کلید حل مشکلات کشور است و دولت سیزدهم نیز در این مسیر حرکت می کند، گفت: روستاها باید کارگاه سازندگی و اشتغال باشند و شهردار نیز با همکاری در این مسیر حرکت کند. از روستاییان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سید مسعود یاوری فرماندار خلیل آباد ظهر امروز در جلسه معارفه و معارفه فرماندار مرکزی شهرستان که در اتاق جلسات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران امانت است و این تغییرات موجب خواهد شد منجر به پیشرفت فرد و جامعه شود وی گفت: مدیران باید از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه جابجایی ها در سیستم اداری امری طبیعی و عادی است، خاطرنشان کرد: کادر مدیریتی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم جابجا می شوند.

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه مواردی وجود داشت که بخشداران تحت فشار سیاسی انتخاب شدند، اما سعی کردیم فردی را از وزارت کشور و امور محلی انتخاب کنیم، تصریح کرد: حرکت در راستای سیاست های سیزدهم انقلاب و دولت مردمی باید انجام شود. مرتب باشد کار استاندار جدید.

وی با بیان اینکه اقدامات انقلابی و جهادی کلید حل مشکلات امروز کشور است و دولت سیزدهم نیز در این مسیر حرکت می کند، اذعان داشت: حفظ وحدت و همدلی زمینه ساز توسعه پایدار شهر و اسلام است. شورای شهر، روستا و دهیاران نیز در کنار شهردار جدید است که در این راستا همکاری لازم وجود دارد.

یاوری با اشاره به ظرفیت بخش مرکزی شهرستان خلیل آباد گفت: روستاها باید کارگاه سازندگی و اشتغالزایی باشد و بخشدار با همکاری دهیاران در این راستا حرکت کند.

در پایان این مراسم از ریحانه شریعتی تجلیل تجلیل و محمدرضا ابراهیمی به عنوان سرپرست جدید اداره مرکزی خلیل آباد معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید