روسیه متحد اقتصادی و سیاسی ایران است/ سفر رئیس جمهور به روسیه ضیافتی تشریفاتی بیش نبود

ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802977

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سفر آقای رئیسی به روسیه یک سفر کاری بود نه یک ضیافت تشریفاتی که برخی از رسانه های سیاسی و رسانه ای در سر میزی که روسای جمهور پشت سر گذاشته اند یا حاشیه های دیگری به آن اعتراض کرده اند. مسائل.”

«هادی بیگی نژاد» نماینده مردم مالایی در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی با اشاره به اینکه برخی تلاش می کنند دستاوردهای سفر رئیس جمهور به روسیه را به حاشیه ببرند و کوچک جلوه دهند، گفت: آقای هر دو طرف پشت سر ایشان نشسته بودند یا مسائل حاشیه ای دیگری را مطرح می کردند.

وی خاطرنشان کرد: یک جریان هر روز طبق یک سناریوی از پیش طراحی شده سعی در افزایش نارضایتی و بی اعتمادی مردم به دولت دارد. میدانی وجود نداشت و در نهایت ویرانی بزرگی در این کشور رخ داد.

بیگی نژاد با تاکید بر اینکه سفر آقای رئیسی به روسیه دستاوردهای سیاسی و اقتصادی زیادی دارد، خاطرنشان کرد: اینکه رئیس جمهور روسیه در دیدار با رئیس جمهور کشورمان برای رهبر ایران آرزوی سلامتی می کند، پیامی را به دنیا می رساند، اما رسانه ها غرب نمی خواهند در مورد آن فکر کنید

وی با اشاره به مانورهای نظامی ایران، روسیه و چین، ادامه داد: اینکه چین و روسیه که در سازمان ملل حق وتو دارند در یک مانور نظامی در کنار ایران ایستاده اند، پیام مهمی نه تنها برای غرب است. بلکه برای ایالات متحده و کشورهای اروپایی نیز هست.”

یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس گفت: بدون شک روسیه متحد اقتصادی، سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران است و در آینده تاثیر توافقات دو کشور بر گشایش های اقتصادی برای ایران دیده خواهد شد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید