روغن موتور در بازار بهمئی کمیاب شده است


ساعت: 18:48
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880606

افزایش قیمت روغن موتور و کمبود آن در شهرستان بهمئی باعث گلایه شدید مردم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، افزایش قیمت روغن موتور و کمبود آن در شهرستان بهمئی موجب نارضایتی و گلایه مردم از وضعیت موجود شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی در خصوص کمبود و گرانی روغن موتور در این شهرستان گفت: به دلیل کمبود روغن موتور در سراسر کشور این محصول در شهرستان بهمئی نیز کمیاب شده است.

وی ادامه داد: بیشتر روغن موتور مصرفی لیک از شهرستان بهبهان وارد شده و در کمیسیون آن شهرستان مصوب شد که نمایندگی های پخش روغن در بهبهان جز در شهرستان بهبهان اجازه توزیع ندارند و این یکی دیگر از مشکلات است. با کمبود روغن موتور در شهرستان بهمئی.

وی در ادامه گفت: توزیع کنندگان روغن موتور در شهرستان بهمئی با وجود درخواست های متعدد برای تامین روغن موتور نتوانستند این مقدار را تامین کنند.

پس از تشکیل جلسه وزارت صنعت معدن و تجارت شهرستان بهمئی در فرمانداری این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

در این جلسه علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی گفت: تامین کالاهای اساسی باید در اولویت قرار گیرد و هرگونه کمبود کالا سریعا به فرمانداری این شهرستان اطلاع داده شود.

وی در خصوص کمبود و تامین روغن موتور در شهرستان بهمای گفت: با رایزنی های متعدد با فرمانداری شهرستان بهبهان مقرر شد عوامل توزیع در لیک به فرمانداری بهبهان برای تامین روغن موتور معرفی شوند.

محمدی همچنین گفت: در صورت موافقت فرمانداری بهبهان با تامین روغن موتور، اسامی با هماهنگی وزارت صنعت معدن و تجارت درج می شود و این اداره موظف است نظارت دقیقی بر توزیع روغن موتور داشته باشد تا این فرآورده دچار مشکل نشود. شبکه توزیع را ترک کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید