روند پرداخت ودیعه مسکن در تهران افزایش یافت/ بیش از 9 هزار نفر موفق به دریافت وام شدند


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897603

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: روند پرداخت ودیعه مسکن در تهران افزایش یافته و از ابتدای سال تاکنون بیش از 9 هزار و 756 نفر موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: روند پرداخت ودیعه مسکن در تهران افزایش یافته و از ابتدای سال تاکنون بیش از 9 هزار و 756 نفر موفق به دریافت ودیعه مسکن شده اند.

وی افزود: از سال 1388 تا امروز 23 شهریور 723 هزار و 298 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 99 هزار و 775 نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند. همچنین در 6 ماهه امسال 117 هزار و 393 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 9 هزار و 756 نفر وام دریافت کردند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، روند پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و با توجه به اینکه امسال نظارت بر روند پرداخت تسهیلات افزایش یافته و این امر منجر به بهبود پرداخت شده است. روند.

وی می گوید: امسال میزان پرداخت تسهیلات و همکاری بانک ها در روند پرداخت تسهیلات بهبود یافته است و با توجه به اینکه میزان تسهیلات سپرده مسکن در تهران در سال جاری به 100 میلیون تومان رسیده است، بنابراین دستور داده ایم بانک ها روند پرداخت این تسهیلات را تقویت کنند.

محبت خواه گفت: هیچ بانکی اجازه ندارد از متقاضی تسهیلات ضمانت یا سند واحد مسکونی بگیرد چرا که اگر خود متقاضی سند واحد مسکونی داشت چرا باید تسهیلات سپرده مسکن بگیرد. لذا متقاضیان اینگونه تخلفات بانکی را به اداره راه و شهرسازی اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید