رویای پرسپولیس در جاده; سه ستاره مد نظر یحیی گل محمدی

رویای پرسپولیس در جاده;  سه ستاره مد نظر یحیی گل محمدی

فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس خوب و سریع بود و در حال حاضر 6 خرید که 5 تای آنها بازیکنان سرشناس و توانمندی هستند زیر نظر پرسپولیس بسته شده است، بنابراین قرمزها در نقل و انتقالات بهتر از سایر تیم های ثروتمند مانند استقلال، فولاد، سپاهان و … هستند. آشفتگی . و جلجتا چند قدم جلوتر است. با این حال کار پرسپولیس در این زمینه هنوز تمام نشده و قرمزها حداقل 2-3 بازیکن دیگر می خواهند. اما این دو جای خالی چگونه و چگونه پر می شود؟

در نهایت نیمی از لیست یا 70٪
درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چند روز پیش اعلام کرد که 60 تا 70 درصد از لیست درخواستی یحیی برای نقل و انتقالات استفاده شده است اما گل محمدی دو روز پیش در مصاحبه ای اعلام کرد که نیمی از لیست ارائه شده است که البته ارائه شده است. ، با واقعیت مطابقت ندارد. پرسپولیس تا الان 6 بازیکن تعیین کرده و اگر حرف یحیی ملاک باشد یعنی باید 6 بازیکن دیگر هم تعیین شود؟ این با توجه به لیست محدود بزرگسالان پرسپولیس منطقی نیست، مگر اینکه نیمی از این بازیکنان در لیست امید یا جوانان باشند.

برای نورالهی جایی رزرو کنید
به نظر می رسد انتقال ستاره های مهم پرسپولیس در تابستان گذشته که عامل مهمی در از دست دادن قهرمانی بود، برای یحیی بسیار گران تمام شده و او می خواهد هر چه زودتر این ستاره ها را بازگرداند. با جذب پورعلی گنجی و گلسیانی مشخص شد که یحیی توجهی به بازگشت حسین کنعانی از قطر نداشته و برای احمد نور و مغانلو برنامه ریزی کرده است. در دو هفته اخیر بارها گزارش شده بود که نورالهی با وجود تغییر در کادر فنی تیمش از امارات در شباب الاهلی باقی خواهد ماند اما چند روزی است که صحبت از غربالگری لژیونرهای این تیم به گوش می رسد. احمد نور ممکن است در امارات نباشد. شنیده ها حاکی از آن است که تکلیف حفظ نورالهی در این تیم هفته آینده مشخص می شود. از این رو پرسپولیس جای بهترین بازیکن دو فصل قبل را دارد و تا آخرین لحظه منتظر بازگشت این بازیکن است و مرکز زمین را بیمه می کند.

صادقی با 10 میلیارد کمتر می آید؟
اگرچه به نظر می رسد احسان پهلوان و یک بازیکن دیگر پرسپولیس راهی فولاد خواهند شد اما پرسپولیس بازی سختی را با این باشگاه و دو باشگاه بزرگ دیگر بر سر سعید صادقی پشت سر گذاشت. سعید صادقی پیشنهاد 22 میلیاردی از فولاد دارد و استقلال رقمی بالاتر از پرسپولیس به او پیشنهاد داد اما سقف پرداختی به پرسپولیس 12 میلیارد است. شنیده ها حاکی از آن است که یحیی برای خرید شاگرد سابقش صادقی در مشهد اصرار دارد اما جذب این بازیکن به آسانی گزینه های دیگر نیست.

به نظر می رسد بالاخره تیم یحیی با خرید صادقی و مهاجم خونه به خونه و کاسیانو بسته شود. این در حالی است که پرسپولیس احتمالا برای احمد نور کوزه خالی نگه می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید