رویداد ویژه 10 بازی پرسپولیس مقابل استقلال

پس از وقفه طولانی در مسابقات لیگ برتر به دلیل حضور تیم ملی در جام جهانی و برگزاری این رقابت ها، قرار است از هفته آینده مسابقات لیگ برتر از سر گرفته شود. مهم ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر سه شنبه هفته آینده بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. بنابراین دربی پیش رو برای یحیی گل محمدی و ساپینتو اهمیت فوق العاده ای دارد.

نکته جالب در پرسپولیس این است که در بین بازیکنان فعلی پرسپولیس 10 نفر گلزنی به استقلال را در کارنامه خود دارند که آمار جالبی است. وحید امیری، امید عالیشاه، مهدی عبدی و علی نعمتی سابقه گلزنی به استقلال در دربی و با پیراهن پرسپولیس را دارند.

به غیر از این نفرات، فرشاد فرجی با پیراهن راه آهن، مهدی ترابی با پیراهن سایپا، سعید صادقی با پیراهن گل گهر، گلسیانی با لباس ذوب آهن و سپاهان، دانیال اسماعیلی فر با پیراهن ذوب آهن و سیامک نعمتی با پیراهن پیکان موفق به بازگشایی شدند. دروازه استقلال

به غیر از سیامک نعمتی، فرشاد فرجی، امید عالیشاه و مهدی عبدی که به احتمال زیاد در دربی پیش رو نیمکت نشین خواهند بود، سایر بازیکنان نام برده شانس خوبی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس دارند و می توانند دوباره مقابل استقلال گلزنی کنند و وضعیت خود را بهبود بخشند. آمار مقابل این تیم همچنین بازیکنانی مانند عبدی، نعمتی و عالیشاه این فرصت را دارند که به عنوان بازیکن تعویضی وارد بازی شوند و گلزنی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید