رژیم صهیونیستی نماد نژادپرستی و نفرت است


ساعت: 23:27
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877412

نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: رژیم صهیونیستی به سیاست های نژادپرستانه و نفرت انگیز خود شهرت دارد و تلاش نماینده این رژیم برای جنجال آفرینی و دروغ پردازی در رسانه ها علیه دیگران نمی تواند این سیاست ها را پنهان کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد به مناسبت 18 ژوئن، روز جهانی رفع هر گونه تبعیض، مجید تهت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران از این نام استقبال کرد. روز با اشاره به روند رو به رشد اسلام هراسی در جهان، گسترش توهین به مردم بر اساس اعتقادات مذهبی آنها را چالشی بزرگ در ترویج همزیستی مسالمت آمیز و تساهل بین ملت ها خواند.

وی گفت: گسترش نفرت، تبعیض و خشونت باعث رنج فراوان جوامع مسلمان در کشورهای مختلف شده است. این روند به دلیل انفعال برخی دولت ها در برابر اقدامات گروه های ضداسلامی و تبلیغ آنها توسط رسانه های ضداسلامی منجر به اقدامات سیاسی از جمله محدودیت حجاب، آتش زدن قرآن و توهین به نمادهای مذهبی در برخی کشورها شده است.

وی بر لزوم توجه ویژه به موضوع آزار و اذیت زنان و دختران مسلمان به دلیل حجاب تاکید کرد و گفت: این گونه گرایشات اسلام هراسانه محیطی را برای خشونت و افراط گرایی خشن ایجاد کرده است که تهدیدی جدی برای انسجام و امنیت اجتماعی است. رفاه همه جوامع

نماینده دائم کشورمان با رد اظهارات نماینده رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم به سیاست های نژادپرستانه و نفرت انگیز خود معروف است و تلاش نماینده این رژیم برای ایجاد تناقض و دروغ در رسانه ها علیه دیگران می تواند. این قوانین را پنهان نکنید

بر اساس قطعنامه سال گذشته مجمع عمومی سازمان ملل متحد، 18 ژوئن به عنوان روز جهانی مبارزه با نفرت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید