رژیم صهیونیستی کشورهای بیشتری را در فهرست هشدارهای سفر قرار داده است

بر اساس این گزارش، سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی از ترس انتقام ایران در ترور صیاد هدی، در حال بررسی افزایش تعداد کشورهایی که در فهرست هشدار سفر شهروندانشان قرار دارند، هستند.

این گزارش می افزاید: با نزدیک شدن به تعطیلات تابستانی که در آن تعداد زیادی از اسرائیلی ها برای تعطیلات به خارج از کشور سفر می کنند، سازمان های امنیتی هشدارهای بیشتری را برای سفر به کشورهای دیگر بررسی می کنند.

پیش از این روزنامه تایمز اسرائیل در گزارشی با اشاره به پیام جدید رژیم صهیونیستی به شهروندانش نوشته بود: اسرائیل از شهروندان اسرائیلی خواسته است به دلیل تهدیدات ایران در پی ترور یکی از فرماندهان ارشد سپاه به ترکیه و کشورهای همسایه سفر نکنند.

تایمز اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد: در چند هفته گذشته و حتی بیشتر از زمانی که ایران اسرائیل را به کشتن یک افسر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفته گذشته متهم کرد، نگرانی ها در مورد تلاش های ایران در سیستم دفاعی افزایش یافته است. برای آسیب رساندن به اهداف اسرائیل در سراسر جهان وجود دارد.”

صهیونیست ها که معمولا به دنبال ایجاد تنش در منطقه برای سرپوش گذاشتن بر نقشه های غیرانسانی و اشغالگرانه خود هستند، دست زیادی در کشتار شخصیت های علمی و سیاسی دارند و یکی از کثیف ترین اقدامات آنها ضربه زدن به مقاومت در جنگ با تروریسم به رهبری است. داعش. در گذشته نیز چنین بوده است.

این رژیم در سال‌های اخیر علاوه بر حمایت لجستیکی از گروه‌های تروریستی در سوریه و عراق، حتی به مجروحان داعش نیز خدمات درمانی ارائه کرده است.

شهید صیاد هدی یکی از فرماندهان میدانی مبارزه با تروریست های تکفیری در سوریه بود و نقش مهمی در شکست این گروه ها در منطقه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید