رکورد تماس شهروندان در سامانه 137 پلاس شکسته شد


ساعت: 16:03
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887730

پس از بارندگی های اخیر در تهران، رکورد درخواست شهروندان در سامانه 137 پلاس شکسته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همزمان با آغاز بارندگی های گسترده در سطح شهر تهران، مرکز مدیریت شهری و سامانه نظارت همگانی (137+) به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشکلات و مسائل شهروندان و مشارکت آنان در اعلام نقاط خطر و سیل است. تصحیح

رضا ناصری سرایی، رئیس مرکز مدیریت شهری و نظارت همگانی (137+) گفت: در روزهای پنجشنبه 6 مراد تا دوشنبه 10 مردادماه بیش از 50 هزار تماس با سامانه 137 پلاس برقرار شد که بیشترین تعداد تماس است. تماس شهروندان با سامانه 137 پلاس در سال های اخیر.

ناصری سرایی با بیان اینکه بیشترین تماس در روز شنبه 17 مردادماه با بیش از 13 هزار و 300 تماس شهروندان بوده است، گفت: بیش از 80 درصد تماس های شهروندان منجر به پاسخگویی و ثبت درخواست شده است.

وی مهمترین اطلاعیه های درخواستی شهروندان در این بازه زمانی را مربوط به لایروبی هوایی (در مناطق 4، 18 و 14)، پاکسازی معابر و کوچه ها (در مناطق 4، 12 و 5)، آبگرفتگی جوی و منتهی به ورود ساختمان (منطقه 4، 18 و 14) دانست. در مناطق 4، 3 و 6)، جمع آوری زباله و زباله (در مناطق 4، 5 و 15)، حذف خطرات خشکی و سقوط درختان (در مناطق 4، 15 و 1) و آبگرفتگی سطوح جاده ها (در مناطق 4، 11، 12، 1، 3 و 5) گزارش داد و افزود: با توجه به آمادگی تیم های اجرایی نواحی و ستادی سامانه، تماس های دریافتی کارشناسان سامانه 137 پلاس به کارکنان سامانه منعکس شد. قوه مجریه در بیشترین – مهلت کوتاه برای حل مشکلات.

ناصری سرایی با اشاره به حجم بالای تماس ها و صف طولانی شهروندان برای ارتباط با کارشناسان پاسخگو، زمان انتظار شهروندان برای ثبت درخواست را کمتر از ده دقیقه عنوان کرد.

وی همچنین با تشکر از زحمات و تلاش های مرکز مدیریت شهری و نظارت عمومی (137+) که در روزهای پرباران و فشار کاری به درخواست های شهروندان پاسخ داد، بر ادامه مسیر خدمات رسانی به مردم تاکید کرد. .

دیدگاهتان را بنویسید