رکورد منفی ساپینتو به روز شد!

ساعتی پس از دیدار دیروز پیکان و استقلال و در شرایطی که ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفته بود در جدال اواخر بازی نقشی نداشته باشد، کمیته انضباطی رای خود را درباره اتفاقات دیدار استقلال مقابل مس کرمان صادر کرد و ساپینتو دو بار محروم شد. جلسات (یک جلسه به حالت تعلیق درآمد) و برای تماشای کار شاگردانش از روی سکوها در نبرد آتی تیمش با جریمه سنگینی روبرو شد.

ساپینتو بار دیگر از سوی کمیته انضباطی محروم شد که پیش از این در 5 بازی از 20 دیدار تیمش به دلیل محرومیت نیمکت نشینی را از دست داده بود تا رکوردی ویژه در تاریخ لیگ برتر رقم بزند.

این مربی مقابل فولاد تهران، ذوب آهن اصفهان، آلومینیوم تهران، تراکتور در تبریز و مسجد نفت سلیمان تهران به دلیل محرومیت شکست خورد و روی نیمکت استقلال ننشست و حالا در دیدار بعدی استقلال – دیدار با ملوان در حذفی. جام – او نمی تواند تیمش را از کنار زمین هدایت کند.

ساپینتو به خاطر اتفاقات بازی مس کرمان که روز گذشته در نشست خبری بعد از بازی پیکان از کلمات عجیب و غیرقابل قبولی استفاده کرد، مجازات شد و به همین دلیل کمیته انضباطی از او خواست تا توضیحات خود را تا 48 کتبا ارسال کند. ساعت ها.و شاید این موضوع به دلیل حساسیتی که به وجود آمده با محرومیت جدیدی مواجه شود.

دیدگاهتان را بنویسید