رکورد ویژه ارسلان مطهری در استقلال

رکورد ویژه ارسلان مطهری در استقلال

از انتقال زمستانی به شاگردان فرهاد مجیدی تا تلاش برای انجام 100 بازی با تیم استقلال. این روند برای ارسلان مطهری بیش از 1100 روز به طول انجامید که البته به دلیل تعلیق چند ماهه لیگ برتر پس از شیوع ویروس کرونا این مدت افزایش یافت.

با این حال مهاجم اول استقلال این روزها همچنان در فکر انجام بازی های بیشتر برای استقلال و گلزنی با این تیم است. مطهری که شرایط کاملا متفاوتی نسبت به ابتدای لیگ دارد، اتفاقات تابستان را به کلی فراموش کرده و به ستون اصلی ساپینتو در خط حمله تبدیل شده است. ارسلان که تا زمان بازگشتش به تمرینات کنار گذاشته بود، هیچکس انتظار نداشت در خط حمله حریفانش را مغلوب کند و حتی موفق به زدن 4 گل از جمله یک گل در دربی پایتخت شود، اما این اتفاقات افتاد.

ارسلان مطهری حالا و پس از گذراندن بازی 100 با استقلال، خود را برای دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان آماده می کند. جایی که اولین بازی خود در لیگ برتر را مقابل همین تیم انجام داد و موفق به زدن گل شد.

پیروزی مقابل تیمی که تمام تلاشش را می کند تا زمین را دست خالی نگذارد سخت است و مطهری یکی از امیدهای ساپینتو و هواداران برای گلزنی به حساب می آید. او قصد ندارد استقلالی ها را ناامید کند و سعی می کند با زدن یک گل جشن 100 را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید