ریکاردو ساپینتو نیامد و برای پرسپولیس کری خواند

ریکاردو ساپینتو نیامد و برای پرسپولیس کری خواند

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال گفت: شروع کارم به عنوان سرمربی استقلال باعث افتخار و خوشحالی من است. می دانم که به بزرگترین باشگاه ایران و یکی از بزرگترین باشگاه های جهان که هواداران بزرگی دارد پیوستم. من دوست دارم در چنین تیم هایی تمرین کنم زیرا او برای جوایز و قهرمانی می جنگد. این تیم سال گذشته قهرمان شد و می خواهیم این قهرمانی را تکرار کنیم.

وی افزود: می دانم که این رقابت بسیار فشرده و سخت خواهد بود. ما ورزشکارانی داریم که برای قهرمانی و موفقیت هم می جنگند و باید سخت کار کنیم. معتقدم می توانیم دوباره قهرمان شویم اما این موفقیت به تنهایی حاصل نمی شود. ما باید متحد باشیم و برای یک هدف بزرگ تلاش کنیم. باید باور کنیم که می توانیم این افتخار را دوباره تکرار کنیم.

سرمربی پرتغالی درباره پذیرش سرمربیگری استقلال گفت: پس از دریافت این پیشنهاد، بررسی دقیقی از تیم انجام دادیم و تعدادی از مسابقات را به همراه دستیارانم تماشا کردیم و به تفاهم رسیدیم. می دانیم که برای موفقیت در چالش پیش رو باید سخت کار کنیم، روز به روز بهتر و قوی تر شویم.

وی افزود: در دوران فوتبال بسیار سخت کوش بودم و اکنون به عنوان مربی تمام تلاشم را می کنم تا موفق شوم. ما بسیار مشتاق و مشتاق هستیم که هر چه زودتر کار خود را شروع کنیم و به اهداف خود برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید