ریکاردو ساپینتو همچنان این ستاره را برای استقلال می خواهد

ریکاردو ساپینتو همچنان این ستاره را برای استقلال می خواهد

بحث استقلالی شدن محمد محبی، وینگر ایرانی باشگاه سانتا کلارا مدت هاست مطرح بوده و گفته می شود بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران را باید قطعی دانست تا در شرایطی که هواداران استقلال منتظر حضور این ملی پوش سابق در تیم خود بودند، ناگهان خبر رسید که ماریو سیلوا، سرمربی سانتا کلارا اجازه نمی دهد این بازیکن ایرانی از تیمش جدا شود و روی او به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیمش حساب ویژه ای باز کرده است. تیمش برای فصل جدید

در حالی که اخباری مبنی بر تمایل ساپینتو برای جذب یک وینگر خارجی شنیده می شد، چند روز پیش اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه استقلالی ها همچنان از جذب محیبی ناامید نشده اند و مذاکرات باشگاه با مدیران سانتا کلارا ادامه دارد.

از صبح امروز خبر توافق باشگاه پرتغالی با جدایی وینگر ایرانی اش در برخی رسانه ها منتشر شد و به نظر می رسد محبی به زودی به ایران بازگردد و با لباس استقلال عکس یادگاری بگیرد.

اگر این اتفاق بیفتد خیال ساپینتو برای جانشینی امیرحسین حسین زاده راحت می شود و بازیکنی با کیفیت و با انگیزه را در تمرینات تیمش می بیند.

محبی به احتمال زیاد با قراردادی قرضی یک ساله به استقلال خواهد پیوست تا شانس بازگشت او به تیم ملی در فصل را افزایش دهد که در اواسط آن جام جهانی نیز حضور داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید