زمان ارائه یک روز جدید به سرمربی استقلال

زمان ارائه یک روز جدید به سرمربی استقلال

انتخاب قائم مقام فرهاد مجیدی به مراحل پایانی خود رسیده و مدیران باشگاه در حال انجام آخرین مراحل برای اعلام نام سرمربی جدید خود هستند. مذاکرات فشرده ای که در چند روز اخیر با گزینه های مختلف انجام شده است، چندان دور از نتیجه نیست.

در روزهای اخیر مدیران باشگاه استقلال به هر نحوی تلاش کرده اند تا روند اصلی مذاکرات را مخفی نگه دارند و در این مدت به طور عجیبی بیش از 10 مربی مختلف ایرانی و خارجی به نیمکت آبی های پایتخت پیوند خورده اند که این باشگاه از مدیران هرگز تایید یا تکذیب نکرده اند.

با این حال باشگاه استقلال اعلام کرد که مذاکرات با الکس نوری سرمربی ایرانی-آلمانی پیشرفت مثبتی داشته و آبی ها آخرین گام ها را برای توافق و واگذاری نیمکت به تیم این مربی جوان برمی دارند.

در این مدت اما مصطفی آجورلو و معاونانش همزمان با دیگر اولویت های خود در حال مذاکره هستند، بنابراین اگر اتفاق غیرمنتظره ای در روند مذاکره با نوری رخ دهد، گزینه های دیگری را در دست خواهند داشت.

در هر صورت انتظار می رود تا روز چهارشنبه سرمربی جدید استقلال به صورت رسمی معرفی شود تا به روند طولانی و طاقت فرسا اتصال بسیاری از گزینه ها به نیمکت آبی ها پایان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید