زمان اعلام نتایج قرعه کشی فوق العاده فروش ایران خودرو است

زمان اعلام نتایج قرعه کشی فوق العاده فروش ایران خودرو است

مراسم فروش ویژه قرعه کشی ایران خودرو برای متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و مالکان خودروهای فرسوده روز سه شنبه 6 آذرماه در ایران خودرو با حضور مسئولان نظارتی برگزار شد.

در این دوره عرضه خودرو 9 میلیون و 700 هزار نفر برای خرید خودرو ثبت نام کردند که به گفته برخی کارشناسان تعداد زیادی از متقاضیان مصرف کننده واقعی نیستند، هم به دلیل تفاوت قیمت خودرو از کارخانه تا بازار و هم با قصد کسب سود، خریده اند

در این مدت تحویل، ایران خودرو 21 هزار خودرو در مقابل 9 میلیون و 700 هزار درخواست تحویل خواهد داد و مقرر شده نتایج قرعه کشی پس از تایید مراحل قرعه کشی توسط مراجع نظارتی از طریق سایت ایران خودرو به آدرس esale.ikco اعلام شود. ir..

بر اساس اطلاعات دریافتی، نتایج این قرعه کشی روز شنبه اول بهمن ماه 1401 منتشر و برای برندگان پیامک ارسال خواهد شد، اما طبق پیام ایران خودرو، ملاک و مبنای برنده شدن در قرعه کشی همان سایت و ثبت نام کنندگان باید وضعیت خود را بررسی کنند تا از وضعیت خود مطلع شوند. آنها باید از سایت بازدید کنند.

در طرح فروش فوق العاده چهار محصولی ایران خودرو که از روز یکشنبه 27 دی ماه آغاز و تا 4 دی ماه ادامه داشت، سورن پلاس دوگانه سوز، پژو پارس سال با موتور XU و رانا پلاس به سه گروه از متقاضیان عادی عرضه شد. برنامه های مایکی و ماشین های دست دوم..

دیدگاهتان را بنویسید