زوج برزیلی و استقلالی در سپاهان

آخرین دیدار لیگ برتر سپاهانی ها با برتری ارزشمند یک بر صفر در اهواز به پایان رسید که محمد دانشگر به دلیل محرومیت در این دیدار غایب بود و از روی سکوهای فولاد آرنا این دیدار را تماشا کرد. اما در روز اول غیبت دانشگر، جذب سیاوش یزدانی به موقع به مورائیس و سپاهان رسید و کادر فنی تیم پرتغالی برای اولین بار زوج یزدانی و نیلسون جونیور را در یکی از سخت ترین بازی های ممکن محک زد.

سرمربی پرتغالی سپاهان فصل را با رناتو داسیلویرا و محمد دانشگر آغاز کرد. نیلسون سپس جایگزین دانشگر شد و در تعطیلات لیگ برتر، دانشگر نام او را به زور در ذهن مورایس جا انداخت و نیلسون بار دیگر ترجیح داد. هفته دوازدهم آخرین باری بود که رناتو و دانشگر در کنار هم بودند و ناگهان این مدافع برزیلی پس از 12 بازی منظم روی نیمکت نشست و پس از چند هفته تصمیم گرفت برای بازگشت به کشورش برای انجام شرایط قرضی کاتاتوی برزیلی در بخش، برود. یک حمله طلا پوش باید ارائه شود.

زوج برزیلی و استقلالی در سپاهان

حالا و در آستانه دربی اصفهان، یکی از لحظات جالب حول و حوش سپاهان، انتخاب زوج خط دفاعی این تیم است. باید دید آیا مورایس بار دیگر به زوج نیلسون و یزدانی اعتماد خواهد کرد که در نهایت علیرغم بدشانسی در برخی از نقاط مسابقه به موفقیت دست یافتند یا اینکه زوج یزدانی و دانشگر در خط دفاع سابق استقلال شانس خواهند داشت. البته گزینه دیگر کنار گذاشتن یزدانی و استفاده از زوج موفق دانشگر و نیلسون در چند بازی اخیر است که در نهایت باید دید کدام یک از این سه گزینه مد نظر سرمربی پرتغالی سپاهان است.

زوج برزیلی و استقلالی در سپاهان

دیدگاهتان را بنویسید