ساخت فرهنگسرای شهرداری بیرجند با نقص فنی و ایمنی/ درخواست پلمب به دادسرا ارسال شد


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902690

رحیمی با اشاره به اینکه متأسفانه ساخت فرهنگسرا با نقص فنی و ایمنی همراه بوده است گفت: از دادستان مرکز استان درخواست پلمب فرهنگسرا تا رفع ایرادات ایمنی آن شده و دادستان محترم با سازمان بازرسی همکاری می کند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقمهدی رحیمی مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به ارائه گزارشی از بازرسی ها در نیمه نخست امسال گفت: در این مدت 31 گزارش برنامه داریم. ، 27 گزارش در مورد موارد و یک بازرسی فوق العاده.

وی در ادامه گفت: در نتیجه این بازرسی ها 6 فقره پرونده کیفری شامل 20 متهم به دادسرای خراسان جنوبی ارسال شد.

وی با بیان اینکه 11 گزارش تخلف اداری شامل 18 متهم به محاکم و مراجع قضایی خراسان جنوبی ارجاع شده است، گفت: در 6 ماهه امسال 458 فقره گزارش رسیده که از این تعداد 384 فقره پرونده مختومه و 74 مورد نیز مختومه شده است. ادامه دارد.» پردازش

رحیمی تصریح کرد: تمامی گزارش های دریافتی از بازرسی خراسان جنوبی با دقت بررسی می شود.

مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی در حوزه بازرسی با توجه به وجود ابهاماتی در ساخت فرهنگسرای شهرداری بیرجند تصریح کرد: ساخت این فرهنگسرا از جهات مختلف دارای ابهاماتی بود که در نهایت مورد بررسی و بازرسی قرار گرفت و متأسفانه وجود داشت. تخلفات ایما از حوادث مختلف بوده که گزارش آن با 10 متهم به گروه متخلف مربوطه ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه ساخت فرهنگسرا با نقص فنی و ایمنی همراه بود خاطرنشان کرد: با توجه به کارکردی که برای آن در نظر گرفته شده بود و ظرفیت 2000 نفری آن دستور عدم برگزاری برنامه ها و جلسات در فرهنگسرا به شهرداری ارسال شد. شورای شهر.

مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی افزود: از دادستان استان درخواست کرده ایم که فرهنگسرا تا رفع ایرادات ایمنی آن پلمب شود و دادستان محترم با ما همکاری دارند.

رحیمی تاکید کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه مسئولیت مستقیم بر عهده شهرداری خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید