ساخت 30 فیلم معروف


ساعت: 19:35
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836440

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: 30 فیلم با پیشکسوتان برجسته ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در پایان سفر خود به کشم و پس از دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد کشم در جمع خبرنگاران گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به دلیل شرایط خاص خود باید از اماکن استراحت و عبادت استفاده کنند و لذا اردوگاه سفارش در کشم انجام شد.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز نوید همکاری در زمینه اشتغال و مسکن برای خانواده شهدای کشم داده شد، افزود: توافقات همکاری خوبی با سازمان منطقه آزاد کشم انجام شده است و امیدواریم به محض تحویل زمین، طبق مصوبه انجام شده، داده های عملیاتی بنیاد ظرفیت، ظرف یک سال ما قادر خواهیم بود فاز اول اردوگاه را افتتاح کنیم.

معاون رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود از رویکرد بنیاد شهید در سال 1401، ارتقای خدمات، افزایش حقوق «والدین شهدا»، نسبت های قانونی جانبازان، ارتقای حمایت های بیمه ای و سرمایه گذاری در 30 فیلم برای 30 استان کشور تقدیر کرد. شامل، نشان داده شده است.

قاضی زاده هاشمی برگزاری جشنواره های متعدد، حمایت از شرکت های دانش بنیان و کارآفرینان پیشکسوت و راه اندازی مراکز اقتصادی دانش بنیان وابسته به بنیاد شهید را در دستور کار قرار داد که در فهرست 49 برنامه عملیاتی این نهاد قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید