سامانه مدیریت کتاب از هفته آینده در دسترس است


ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818721

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی مجدد سامانه مدیریت کتاب در هفته آینده خبر داد و گفت: هیچ اطلاعاتی از این سامانه به سرقت رفته و تخلیه نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یسرا احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران به تشریح زمان فعال شدن مجدد سامانه توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ پرداخت. و ارشاد اسلامی (دفتر کتاب) و گفت: سامانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همکاران فنی، کارشناسان و مشاوران کار فشرده ای را برای رفع این تخلف آغاز کردند و توانستند اطلاعات را از سامانه مدیریت کتاب بازیابی کنند.

وی افزود: تمامی اطلاعات برگردانده شد و هیچ اطلاعاتی از این سامانه به سرقت نرفت و منتشر شد. با انتقال اطلاعات به سرور جدید، سامانه از ابتدای هفته آینده مجددا فعال می شود و ناشران می توانند کتاب های خود را بارگذاری کرده و مراحل صدور مجوز را دنبال کنند.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: با توجه به نزدیکی به سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اقداماتی برای جبران زمان از دست رفته، روند بررسی و صدور مجوز کتاب با سرعت بیشتری انجام شده است. ناشران با مشکل.

یاسر احمدوند گفت: البته سامانه های خانه کتاب و ادبیات ایران از جمله سامانه توزیع شابک از ابتدا حملات را دفع کرده و بدون مشکل در حال خدمت رسانی به مشتریان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید