ساپینتو ستاره استقلال را گره زد؟

ساپینتو ستاره استقلال را گره زد؟

مهدی مهدی پور، هافبک اصفهانی تیم استقلال آخرین بار برای این تیم در دیدار جام حذفی مقابل تراکتور به میدان رفت. مهدی پور پیش از این در دیدار رفت 90 دقیقه ای استقلال مقابل تراکتورسازی در لیگ برتر (که با شکست 2 بر صفر این تیم در تبریز به پایان رسید) حضور داشت.

او در دیدار جام حذفی 106 دقیقه در ترکیب استقلال حضور داشت تا اینکه جای خود را به محمدحسین زواری باز کند. مهدی پور در ادامه قبل از بازی رفت دور برگشت مقابل استقلال دچار مصدومیت نامشخصی شد و از آن زمان دیگر خبری از این هافبک دفاعی اصفهانی در ترکیب استقلال نبود!

با اشاره به اینکه فصل نقل و انتقالات زمستانی پنجشنبه 15 بهمن ماه جاری به پایان رسید و سپاهان و استقلال در 29 دی ماه به مصاف هم رفتند، به نظر می رسد مهم است که به یاد داشته باشیم که استقلال در حالی که پنجره نقل و انتقالات خود را باز کرده بود، به دنبال حذف یکی دو بازیکن از ترکیب خود نبود. اما در ادامه سیاوش یزدانی از لیست خط خورد و شایعاتی به گوش رسید که باشگاه با یکی دو بازیکن دیگر (از جمله آمانوف) در این باره صحبت کرده است اما هیچکس با آن موافقت نکرده است.

مورد دیگر ماجرای انتقاد کادر فنی استقلال از اتفاقات پس از برد استقلال مقابل ملوان در رختکن آن تیم بود. جایی که گفته می شد مهدی پور با لباس شخصی در رختکن حاضر شده و خواستار دریافت جایزه شده است، ابتدا حسین حسینی و سپس رزبه چسمی کاپیتان های استقلال به این سوال واکنش نشان دادند و این مشکلات از دید سرمربی تیم ملی پوشیده نماند. پرتغال از استقلال.

مهدی مهدی پور در تمرین روز چهارشنبه 19 بهمن ماه دور زمین دویدن
یکی دیگر از نقاط ابهام در پرونده، بلاتکلیفی در مورد علت مصدومیت مهدی پور است! اینکه کادر پزشکی استقلال هنوز اعلام نکرده چرا مهدی پور در تمرینات گروهی شرکت نکرد و چه مشکلی برای این بازیکن پیش از بازی با سپاهان رخ داد! این یکی از موارد دیگری است که باعث شد این علامت سوال بزرگتری برای هواداران این تیم باشد.

از این رو، از نزدیکان باشگاه شنیده ایم که حتی احتمال حضور مهدی پور در ترکیب تا تصمیم گیری جدید در مورد او وجود دارد. این سوال تردیدها در مورد مصدومیت این بازیکن را بیشتر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید