ساپینتو مجبور نبود نساجی را از بین ببرد

ساپینتو مجبور نبود نساجی را از بین ببرد

هادی شکوری، مدافع سابق استقلال درباره شرایط این تیم پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران و تغییرات ایجاد شده در کادرفنی تیم ملی اظهاراتی را مطرح کرد:

شرایط استقلال در پایان هفته ششم را چگونه ارزیابی می کنید؟

خدا را شکر تیم کم کم شرایط خوبی پیدا می کند و از نظر هماهنگی و ساختار کلی با هم هماهنگ می شود. نتیجه برد مقابل نساجی نشان می دهد که استقلال هفته به هفته پیشرفت می کند.

آیا از انتقادات ساپینتو پس از دو تساوی در هفته های 4 و 5 اطلاع داشتید؟

متاسفانه فوتبالدوستان در ایران نتیجه گرا هستند و انتقاد بیشتر احساسی است تا فنی! اگر ببازند، مربی بدترین مرد روی زمین می شود و اگر برنده شوند، او را بهترین مربی تاریخ می کنند و او را به تخت می کشانند که این درست نیست و نباید باشد. اما ساپینتو با اطلاعاتی که از دوستانم در کادر فنی استقلال می گیرم برنامه ریزی مناسبی برای تمامی مسابقات و تمرینات این تیم انجام داده و پیشرفت استقلال را زیر نظر دارد.

آیا نتایج استقلال تا این لحظه در لیگ قابل پیش بینی بوده است؟

فکر کنم عاقلانه بود! با توجه به تغییرات و تحولات گسترده ای که در کادر فنی و البته بازیکنان تیم داشته ایم، استقلال تاکنون نتیجه بدی نداشته است و با توجه به این که کادرفنی و تیم فنی از بازیکنان می گیرند. این قطعا در هفته های آینده بهبود خواهد یافت.

خیلی ها فکر می کنند استقلالی ها در نیمه دوم بازی از نساجی به تنگ آمده اند وگرنه با گل های بیشتری نساجی را می بردند. نطر شما چی هست؟

به نظر من بازیکنان استقلال از گلزنی راضی نبودند، اما تفکر کادرفنی باعث شد استقلال در نیمه دوم در شرایط کمی متفاوت ظاهر شود.

در چه جنبه ای

اینها تصمیمات پرسنلی بود. بعد از اینکه استقلال با سه گل پیش افتاد، دیدیم که می خواهند به بازیکنان دیگر فرصت بدهند تا شانس خود را برای گلزنی امتحان کنند. برای یک تیم خوب است که بازیکنان یک دست در ترکیب و روی نیمکت حضور داشته باشند. من به طرز فکر آقای ساپینتو احترام می گذارم و فکر می کنم کار درستی انجام داد چون نیازی به تخریب تیم 10 نفره نساجی نداشت، او به نتیجه رسید و از گرفتن سه امتیاز مطمئن بود. چون شاید اگر نساجی را با 8 گل شکست می دادیم اما بازیکنان تعویضی فرصت بازی پیدا نمی کردند شاید در هفته های آینده سود چندانی برای تیم نداشته باشد اما اکنون اکثر بازیکنان شرایط حضور در این مسابقات را دارند. لیگ و بازی با تساوی

با توجه به وقفه ناشی از اردوی تیم ملی چه توصیه ای به کادر فنی استقلال دارید؟

قطعا از این به بعد باید به فکر برگزاری مسابقات مقدماتی باشند. تا زمانی که استقلال در این تعطیلات لیگ از شرایط رقابتی فاصله نگیرد، در بازگشت به مسابقات وضعیت بهتری خواهد داشت.

حضور کارلوس کی روش در کادر فنی تیم ملی را چگونه تحلیل می کنید؟

همیشه چنین تغییراتی در فوتبال ما وجود داشته است. توسعه لحظه آخری یکی از اجزای جدایی ناپذیر فوتبال ایران است. قبلا هم گفته بودم که اگر قرار است این کار را انجام دهیم خوب است خیلی زودتر به آن فکر کنیم، اما به هر حال وقتی این تصمیم گرفته می شود باید از کی روش حمایت کنیم تا تیم ملی با او نتایج خوبی کسب کند. مسابقات قهرمانی جهان..

دیدگاهتان را بنویسید