ساپینتو نباید می آمد و به استقلالی ها قول قهرمانی می داد


ساعت: 16:20
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881160

تیم پیشکسوت فوتبال استقلال تهران گفت: برای مربی حرفه ای مثل ساپینتو که سرمربی تیم های بزرگی بوده بعید بود قول قهرمانی بدهد که محقق نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرد ملکیان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز، با اشاره به عملکرد ضعیف استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: خیلی ها معتقدند هر تیمی که در فصل نقل و انتقالات بازیکنان بزرگی بیاورد، احتمال آن افزایش می یابد. تیمی برای کسب عنوان قهرمانی.در عین حال استقلال همچنان مشغول سرمربیگری است و تعیین 14 بازیکنی که ممکن است از این تیم بروند مشخص نشده است.

وی افزود: استقلالی ها حق دارند نگران باشند چون تیم آنها هنوز سازماندهی نشده و ساپینتو به ایران نیامده است و مشخص نیست بازیکنانی که آورده می شوند نظر سرمربی پرتغالی استقلال است یا خیر.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال در بین تیم های مدعی برتری در لیگ ضعیف ترین جذب را دارد و به جز شهباززاده چند بازیکن جوان به خدمت گرفته است که نمی تواند رضایت هواداران ناراضی را جلب کند.

ملکیان یادآور شد: حفظ فرم استقلال و به خدمت گرفتن 3 تا 4 بازیکن برتر می تواند بهترین خبر برای هواداران باشد در حالی که پس از جدایی فرهاد مجیدی چند بازیکن از جمله محمد دانشگر از این تیم جدا شدند و بازیکنان قرضی مانند امین روی کار آمدند. قاسمی نژاد مشخص نیست.

وی با طرح این سوال که چرا سردار آجورلو نتوانست ستاره های مناسبی را برای باشگاه استقلال جذب کند؟ وی گفت: قبول دارم که ستاره ها همیشه بازی را تعریف نمی کنند، اما استقلال جای بازیکنان بزرگ است نه جوان ها و ناشناخته ها.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران درباره اینکه آیا استقلال را مدعی کسب عنوان قهرمانی فصل آینده می دانید؟ خاطرنشان شد: ساپینتو نیامده و قول قهرمانی نداده است و نمی‌تواند معقول باشد که مربی جدیدی که تیم جدیدش را نمی‌شناسد بدون آمدن قول قهرمانی بدهد و بعید است مربی حرفه‌ای مثل ساپینتو که بیاید. مربی تیم های بزرگ بوده است.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید