سایت انتخابات ماجرای من در مورد وزیر کار را تکه تکه می کند / این اقدامات شیطنت رسانه ای و بی دینی است / مثلا می خواست علیه وزیر کار حرفی بزند / عنوان من با محتوای آن مغایرت دارد.

زمان: 18:13
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802139

نماینده مردم تبریز در مجلس در گفت و گو با خبرنگار دانا:

علیرضا بیگی با بیان اینکه برخی رسانه ها داوطلبانه سخنان وی را تغییر داده اند، گفت: تیترهای منتخب در برخی رسانه ها بریده شده و این اقدامات شیطنت رسانه ای است. مثلاً سایت انتخابات می خواست از من چیزی بگیرد و علیه آقای عبدالملکی استفاده کند و آن بی دینی است.

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار راه دانا با اشاره به نحوه انتشار اظهاراتش در برخی رسانه ها درباره نامه وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی. درباره برنامه تلویزیونی گفت: رسانه ها پراکنده هستند و این شیطنت رسانه ای است. مثلاً سایت انتخابات می خواست از من چیزی بگیرد و علیه آقای عبدالملکی استفاده کند و آن بی دینی است.

وی ادامه داد: وظیفه من این بود که بگویم اگر مدرکی دال بر غیرقانونی بودن دستور وزیر کار وجود دارد، باید توسط مرجع قضایی هدایت و رسیدگی شود. اما آن بند را حذف کردند.

نماینده مردم تبریز با بیان اینکه برخی رسانه ها داوطلبانه سخنان وی را تغییر داده اند، خاطرنشان کرد: به هر حال وقتی به اصل سخنان من اشاره می کنید مشخص می شود که با عنوان انتخابی تفاوت دارد. به نظر من این همان چیزی است که در محتوای خبر اصلی آمده است و این تیترها نوعی شیطنت و بد سلیقه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید