ستاره آبی ها: مشتاقانه منتظر همکاری با کی روش هستم

ستاره آبی ها: مشتاقانه منتظر همکاری با کی روش هستم

لیست تیم ملی اعلام شد و در بین دعوت شدگان کارلوس کی روش شگفتی هایی وجود دارد. سامان فلاح با هدایت مدافع میانی 23 ساله پیکان که در این فصل کاپیتان این تیم شد، یکی از پدیده های فوتبال ایران در دو فصل اخیر بوده و عملکرد بسیار خوب او در این فصل باعث شد کی روش. -روش او را به تیم ملی دعوت کرد و حالا این بازیکن شانس حضور در مسابقات جهانی را دارد.

فلاح که سابقه بازی در تیم ملی امید را دارد برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت می شود.

با سامان درباره دعوت به تیم ملی گپی داشتیم که در ادامه می خوانید.

اولین باری که به تیم ملی دعوت شدید، از احساستان بگویید.

خب هر فوتبالیستی آرزوی بازی در تیم ملی کشورش را دارد. خیلی خوشحالم که به تیم ملی دعوت شدم و این افتخار بزرگی برای من است.

حس دعوت شدن به تیم ملی بسیار زیاد است و خوشحالم که دعوت شدم.

فکر می کنم در لیست اسکوچیچ بودی و باید دعوت می شدی. درست است، واقعی؟

بله، من مدارکم را زودتر از موعد ارسال کردم تا کار ویزا را انجام دهند. فکر می کنم در لیست اسکوچیچ و کی روش بودم و از این بابت بسیار خوشحالم.

حضور کویروس در تیم ملی چطور؟

خب کارلوس کی روش نیازی به تعریف من نداره و رزومه خیلی خوبی داره و در کل دنیا معروفه. خوشحالم که می توانم با چنین مربی بزرگی کار کنم و مشتاقانه منتظر شروع تمرینات و همکاری با کویروس هستم.

چقدر به لیست نهایی تیم ملی امیدوار هستید؟

بازی در جام جهانی و حتی حضور در این تورنمنت بزرگ می تواند بهترین تجربه و البته بزرگترین افتخار برای یک فوتبالیست باشد. تمام تلاشم را می کنم تا این اتفاق بیفتد و مسافر جام جهانی باشم. تمام تلاشم را می کنم و امیدوارم نظر کادر فنی را جلب کنم.

باید بدانید چه رقبای سرسختی دارید.

بله همینطور است، آنهایی که در تیم ملی هستند جزو بهترین های فوتبال ما محسوب می شوند و هر کدام در تیم های خودشان یک ستاره هستند. می دانم که بازیکنان با کیفیت و با تجربه زیادی در پست من هستند. کار سختی است اما ناامید نیستم و تمام تلاشم را می کنم تا در لیست نهایی تیم ملی باشم.

دیدگاهتان را بنویسید