ستاره استقلال اسطوره گزینه اخراج یحیی است

ستاره استقلال اسطوره گزینه اخراج یحیی است

ارسلان مطهری و شرایطی که در این فصل تجربه کرد، الگوی خوبی برای همه بازیکنان عصبانی یا زائد است. سیامک نعمتی هم تصمیم گرفت از ارسلان مطهری الگو بگیرد و دوباره به ستاره تاثیرگذار پرسپولیس تبدیل شود.

لازم به یادآوری است که در ابتدای فصل بازگشت سیاوش یزدانی، حسین مرادمند، مهدی کایدی و امضای قرارداد با محمد محبی آبی ها را با شرایط غیرقابل پیش بینی مواجه کرد و به همین دلیل لیست بزرگسالان این تیم از حد تعیین شده فراتر رفت و این در حالی است که کاوه رضایی در لیست تیم جایی ندارد.

آبی ها چند روز متوالی با ارسلان مذاکره کردند تا این بازیکن راضی به فسخ قرارداد و جدایی از این تیم شوند اما مطهری علاقه ای به از دست دادن پیراهن استقلال نداشت و به همین دلیل صحبت های طرفین بی نتیجه ماند تا اینکه در نهایت کاوه رضایی باید به تراکتور می رفت و مطهری در جمع شاگردان ساپینتو به کار خود ادامه می دهد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که سرمربی پرتغال در نشست خبری بعد از بازی با ملوان به طور رسمی از جدایی ارسلان خبر داد و حتی گفت که این پیروزی را به این بازیکن تقدیم خواهد کرد اما شرایط به گونه ای پیش رفت که مطهری ماندنی شد. در استقلال و این کاوه سرش را از تراکتور برداشت. اما ارسلان به دلیل همین مشکلات و اختلافات در روند مذاکرات، جایی در تمرینات تیم نداشت و به صورت انفرادی برای ادامه لیگ (مشابه تمرینات اخیر و انفرادی سیامک نعمتی) آماده می شد.

اما ارسلان مطهری ماند و جنگید تا سرانجام ساپینتو تسلیم شد. سرمربی پرتغالی ارسلان مطهری را به تمرینات گروهی بازگردانده و این گلزن نیز به اعتماد ساپینتو پاسخ داده است. ارسلان با گلزنی مقابل نساجی مازندران قهرمان سوپرجام برای استقلال شد و به بازیکن مورد علاقه ساپینتو تبدیل شد. حالا سیامک نعمتی تصمیم گرفته از همان روش ارسلان مطهری استفاده کند.

شنیده ها حاکی از آن است که یحیی گل محمدی سیامک نعمتی را به دلیل ناراحتی از نیمکت نشینی در رختکن این تیم در لیست مازاد قرار داده و اکنون در تلاش برای برتری سرمربی پرسپولیس است. آیا سیامک نعمتی به عنوان ارسلان مطهری موفق خواهد شد؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم!

دیدگاهتان را بنویسید