ستاره استقلال; بازیکنی که وظایفش را فراموش کرد!

ستاره استقلال;  بازیکنی که وظایفش را فراموش کرد!

بیش از 5 ماه از آخرین گلی که آرتور کوین یاماگا، بهترین گلزن استقلال در فصل گذشته و دومین گلزن برتر فصل بیست و یکم لیگ برتر برای این تیم به ثمر رساند می گذرد و ستاره فرانسوی آبی ها 10 بازی بدون گل زده است. هدف در آن زمان

یمگا که فصل گذشته یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال بود و نقش بسزایی در قهرمانی این تیم داشت، آخرین بار در 24 اسفند به گل گهر گلزنی کرد و این آخرین گل او بود.

یامگا در آن روز یک گل به ثمر رساند و آبی ها در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2-1 گهر را شکست دادند و دومین گل خود را در دقیقه 88 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. استقلال در ادامه فصل گذشته 9 بار مقابل تیم ها گلزنی کرد. صنعت نفت، پرسپولیس، پیکان، سپاهان، شهر خودرو، فولاد، آلومینیوم، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان در زمین مسابقه به میدان رفتند و در این فصل یک بار به مصاف سپاهان رفتند که یمگا در تمام این 10 مسابقه حضور داشت و موفق به گلزنی نشد.

استقلال در دوره تدارکاتی خود 6 بازی تدارکاتی انجام داد و یاماگا حتی در آن 6 بازی گلی نزد. و این آمار برای بازیکنی که دوران حرفه ای خود را با دوبل برای آبی پوشان آغاز کرد کمی عجیب است. استقلال در این فصل مهاجمان زیادی دارد و سرمربی پرتغالی این تیم در فاز هجومی کاملا باز است و یاماگا یکی از مهاجمان پرشمار استقلال است.

با اینکه یاماگا بازیکن چند پستی است و در برخی از دیدارهای این تیم از جمله بازی با سپاهان در خط هافبک بازی کرد و از هدف دور بود، اما آمار گلزنی او انتظارات را از او بالا برده و 10 بازی بدون گل بسیار زیاد است. چشمگیر. قابل قبول نیست.

دیدگاهتان را بنویسید