ستاره استقلال به سمت باشگاه دوید

ستاره استقلال به سمت باشگاه دوید

عزیزبک امانوف، هافبک ازبکستانی استقلال از ابتدای فصل هیچ شانسی برای حضور در ترکیب نداشته و مشخص است که ریکاردو ساپینتو به او اعتقادی ندارد. در چنین شرایطی باشگاه استقلال خواهان جدایی او در نیم فصل بود و حتی از این بازیکن خواست که نماینده تیم جدیدش باشد اما امانوف گفت هیچ تیمی او را نمی خواهد و قصد جدایی ندارد.

بنابراین امانوف در لیست استقلال ماند و در تمرینات شرکت کرد. این بازیکن ازبکستانی پس از پایان نقل و انتقالات زمستانی ناگهان تصمیم به جدایی گرفت!

چند روز پس از پایان مهلت نقل و انتقالات، هافبک ازبکستانی به باشگاه استقلال اعلام کرد که تیمی می خواهد او را به خدمت بگیرد و می خواهد برود. از این رو مسئولان استقلال از او می خواستند که او بر سر مسائل مالی به توافق برسد و برود اما ناگهان آمانوف در تمرین حاضر نشد و از طریق کوین یاماگا اطلاع داد که می خواهد برود!

جالب اینجاست که آمانوف جدا از غیبت در تمرینات چند روز اخیر استقلال، به تماس های مدیران باشگاه نیز پاسخ نداده و معلوم نیست چگونه می خواهد برود.

البته این هافبک ازبکستانی بابت مطالباتش مبلغی از باشگاه استقلال دریافت نکرده است. باشگاه استقلال نتوانست پول امانوف را به موقع برای حضورش در تمرین بپردازد و به نظر می رسد آمانوف می خواهد از این راه برود. به خصوص که مدتی پیش برای دریافت مطالباتش به باشگاه تذکر داده بود.

از طرفی امانوف نمی خواهد با استقلال برای توافق بر سر مبلغ قراردادش مذاکره کند و همین موضوع ماجرای این ازبکستانی را پیچیده کرد.

در حال حاضر مسئولان استقلال به امانوف دسترسی ندارند و مشخص نیست سرنوشت این بازیکن و استقلال چه خواهد شد. این احتمال وجود دارد که او قصد دارد از طریق فیفا برای دریافت مطالباتش اقدام کند و اگر این اتفاق بیفتد، احتمال صدور حکم برای استقلال وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید