ستاره تیم ملی: پیشنهادهای خوبی دارم

ستاره تیم ملی: پیشنهادهای خوبی دارم

علی گلی زاده پس از پایان اردوی تیم ملی در قطر راهی ایران شد. او یکی از شرکت کنندگان در مسابقه تنیس فوتبال با میزبان آندرانیک تیموریان بود. ملی پوشان فوتبال ایران امروز در خصوص رقیب تیمش در مسابقات قهرمانی فوتبال به کری گفتند: دوران خوبی بود با عظمت فوتبال. آقایان وحید (هاشمیان)، آندو و ورا حضور داشتند و نه تنها توانستیم این بازی را ببریم، بلکه همه بازی ها را ببریم و قهرمان شویم.

او به طور مختصر و مفید در مورد وضعیت خود گفت: هفته آینده باید به بلژیک برگردم. من با تیم شروع می کنم تا ببینم چه اتفاقی می افتد.

گلی زاده که نمی خواست در مورد وضعیت تیم ملی صحبت کند در مواجهه با خبرنگاران گفت: تیم ملی نیاز به توجه ویژه دارد. جام جهانی قبل از اینکه ما آن را احساس کنیم شروع می شود. امیدوارم کاری کنند که تیم انگیزه بدهد تا سربلند از زمین بیرون بیاید.

بال شارلوا با پیشنهادهای خوبی روبرو شده و احتمال جدایی او بسیار زیاد است. گلی زاده با تاکید بر آینده خود در چنین شرایطی خاطرنشان کرد: اگر خدا بخواهد می بینیم که خدا چه می خواهد. فعلا منتظریم و امیدوارم تصمیم خوبی بگیریم.

الان زمان تغییر سرمربی تیم ملی نیست و اگر گواردیولا بیاید کاری انجام می دهد.» این نقل قولی از سردار آزمون است که گلی زاده با تایید آن گفت: از ابتدا هم گفتم مربی ای آمد که نتیجه را کاملا برعکس کرد و رکورد خوبی زد. به نظر من با یک باخت این حمله ناعادلانه است. فوتبال فراز و نشیب های خودش را دارد. انگلیس در اروپا چهار گل می زند و فکر نمی کنم مثل ایران حمله ای به این تیم صورت بگیرد. به نظر من این حمله به سرمربی تیم ملی ظلم است. امیدوارم به عنوان تیم ملی از او حمایت کنند.

وی از هواداران خواست توقعات خود را از تیم ملی منطقی کنند و ادامه داد: اینکه مردم انتظار دارند و خوشبین هستند که تیم از گروه خود صعود کند بسیار خوب است اما این توقع خیلی زیاد است. ما با تیم های ضعیف دنیا بازی نمی کنیم. تیمی که به جام جهانی می آید قطعا قوی است مخصوصا گروه ما که سخت ترین گروه است. بازیکنان آمریکایی و انگلیسی را ببینید! من می گویم اوکراین باید ظاهر شود، اما وقتی ولز را دیدم، گفتم خدای من… امیدوارم این همه توقع زیاد نباشد و تمرکز هم داشته باشیم. همه ما تلاش می کنیم، اما من احساس می کنم که آنها آسان هستند.

ملی پوشان فوتبال ایران که در بازی امروز فوتبال قیچی زیبایی را قیچی کردند، در پاسخ به این سوال که آیا قول تکرار آن ضربات را در جام جهانی داده اید، با خنده گفت: خدای نکرده اگر باشم، این کار را می کنم! “

دیدگاهتان را بنویسید