ستاره پرسئوس نیز ناامید شد: او دیگر برنمی گشت

ستاره پرسئوس نیز ناامید شد: او دیگر برنمی گشت

مورائیس دو سه روز پیش در نشست خبری قبل از بازی با استقلال گفت؛ شنیده ام که فدراسیون فوتبال قطر با کارلوس کی روش به توافق رسیده است. این خبر هنوز از سوی فدراسیون فوتبال قطر تایید نشده است اما رسانه های موثق در دوحه صحبت های مورایش را تایید می کنند و می گویند رئیس جمهور تصمیم خود را گرفته است و انتقاد برخی رسانه ها باعث شد تا او معرفی سرمربی پرتغالی را به تعویق بیندازد و به نظر می رسد. که ابتدا تصمیم گرفته است مقدمات حضور کارلوس کی روش در دوحه را آماده کنید و در نهایت او را معرفی کنید.

نشانه های دیگری نیز حاکی از عدم بازگشت کارلوس کی روش به تهران است. یکی از نشانه های این موضوع مصاحبه مرتضی پورعلیگنجی با ذوب آهن در پایان بازی بود که گفت: از تیم ملی اطلاعی ندارم اما امیدوارم فارغ از اینکه کی روش یا هر مربی دیگری چگونه وارد می شود، درست کند. زیرساخت و این نسل فوتبال را دوباره مانند 7. 8 سال پیش تغییر دهید و به عنوان تیم اول آسیا جلو بروید.

مرتضی پورعلیگنجی بازیکن محبوب کی روش است و در صورت عدم بازگشت کارلوس کی روش به تهران، محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده در دوحه بازی می کنند و مرتضی پورعلی گنجی ممکن است به اردو دعوت نشود. در صورت بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی، حتماً مرتضی در مورد لزوم بازگشت کی روش به تهران صحبت خواهد کرد و اینکه بهتر است تیم ملی با کارلوس کی روش ادامه دهد. به نظر می رسد کی روش پس از 9 سال کار در ایران به دنبال تجربه ای جدید است.

دیدگاهتان را بنویسید