ستاره پرسپولیس به شدت به قانون سقف قرارداد اعتراض کرد

ستاره پرسپولیس به شدت به قانون سقف قرارداد اعتراض کرد

با داغ شدن نقل و انتقالات تابستان امسال، سازمان لیگ برتر و ارکان آن از امکان اجرای قانون سقف قراردادها خبر داده است. این مشکل در روزهای اخیر با واکنش برخی بازیکنان و پیشکسوتان از جمله علی دایی همراه شده است.

امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس حالا به مخالفان این طرح احتمالی پیوسته و به موضوع سقف قرارداد اعتراض کرده است:

در فوتبالی که از او انتظار داریم در آسیا یک جنتلمن باشد، در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد و ببیند چگونه باعث شادی عمومی می شود، بر چه اساسی و بر چه معیاری چنین تصمیماتی گرفته می شود؟

هر بازیکن سالانه 2 درصد از قرارداد خود را به سازمان لیگ پرداخت می کند، برای چه خدماتی به باشگاه یا بازیکن ارائه می شود؟ آیا به این دلیل است که امروز به خود اجازه می دهید در این موارد تصمیم بگیرید؟ موضوع قرارداد یک موضوع کاملا شخصی است و مسئولیت آن بر عهده باشگاه هاست. اگر قرار باشد سقف اعمال شود، هر باشگاهی با توجه به درآمد و هزینه خود آن را تعیین می کند. برای ساختن و کمک به این فوتبال بهتر است به موضوع مهم «حق پخش تلویزیونی» که امید همه باشگاه های فوتبال ایران است توجه شود.

امروزه نگاه صنعتی با ساختاری منظم به فوتبال دارند، بهتر است به جای چنین تصمیماتی که از قضا در گذشته بازخورد خوبی نداشته و بی تاثیر مانده اند، خود را با اتفاقات و تغییرات روز جهانی فوتبال وفق دهند. . سال‌ها بود که به دلیل نبود اتحادیه احقاق حقوق فوتبالیست‌ها در ایران، سختی‌ها، سختی‌ها و روزها و شب‌های پر استرس آن‌ها به چشم نمی‌آمد و حالا سوال من این است؛ آیا کسی از شما نگرانی های ما را در این شرایط اقتصادی می داند؟

بیایید یک بار از نظرات کارشناسان بزرگ فوتبال این کشور مانند علی دایی استفاده کنیم تا با هم افزایی و یکپارچگی به پیشرفت و کمال این فوتبال کمک کنیم. فوتبال همچنان امید جوانان ایرانی است، لطفا جدی تر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید