ستاره پرسپولیس: به پورعلی گنجی گفتم چرا این حرف را زدی؟

ستاره پرسپولیس: به پورعلی گنجی گفتم چرا این حرف را زدی؟

سوروس رفیعی هافبک پرسپولیس در پایان بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: نمی دانم، می دانید دلیل اینکه ورزشگاه های ما درصد کمی از تماشاگر دارند چیست؟ نمی دانم. مردم باید بیایند و لذت ببرند، انرژی خوب و فوتبال با کیفیت می گیرند.

وی افزود: در فوتبال بدون هوادار تفریحی وجود ندارد. من فکر می کنم نزدیک به 600-700 مسابقه بدون تماشاگر وجود دارد. بدون آنها کیفیت لیگ و بازی ها پایین می آید. اگه طرفدار باشه هم لذت میبرن و هم کیفیتش بهتر میشه.

هافبک پرسپولیس در حاشیه داوری هفته گذشته و آیا پرسپولیس از این اتفاقات گذشته است؟ وی گفت: اگر بازی را پشت سر نمی گذاشتیم، بازی را نمی بردیم. هفته پیش دیدم مرتضی گفت به فلانی 50 میلیون بده، گفتم برای چی؟ فدراسیون از ما پولی می گیرد که در هیچ جای دنیا موجود نیست.

یعنی ما تنها فدراسیونی در دنیا هستیم که درصدی از قرارداد بازیکنان را حق فدراسیون می‌دانیم و در مقابل هیچ خدماتی ارائه نمی‌دهند. حداقل VAR را معرفی کنید، کمی کیفیت زمین ها را بهتر کنید، حداقل برای مردم کاری کنید، وضعیت ورزشگاه ها را بهتر کنید. با پولی که از ما می گیرید چه کار می کنید؟ مالیات هم می دهیم.

رفیعی درباره سرنوشت نیمکت تیم ملی گفت: فکر می کنم این سوال را از آقای تاج و مسئولان فدراسیون بپرسید. امیدوارم هر چه زودتر سرمربی تیم ملی منصوب شود و دست به کار شود تا شرایطش بهتر شود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر او مربی ایرانی بهتر است یا خارجی؟ گفت: من اختیاری برای اظهار نظر در این مورد ندارم و خدا عنایت کند هر که بیاید رستگار شود.

دیدگاهتان را بنویسید