سجادی: از استعفای فتح الله زاده اطلاعی ندارم!

وی افزود: مطالبات کشتی گیران در دستور کار است و به آن رسیدگی خواهد شد و امیدوارم با کسب بهترین نتایج در مسابقات مثل همیشه باعث خوشحالی هواداران کشتی شوند.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص برنامه های سال 1402 گفت: سال گذشته در دیدار ورزشکاران با دکتر رایضی مسائل مربوط به بیمه و سوابق ورزشکاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان این دیدار رئیس جمهور محترم حضور داشتند. دستور رسیدگی به امور بیمه، رفاه و معیشت ورزشکاران را صادر کرد. بر این اساس در چند ماه اخیر رفع مشکلات تامین و معیشت ورزشکاران در اولویت برنامه های وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.

سجادی در ادامه خاطرنشان کرد: به همین منظور صندوق کمک به ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش، طرح جامع بیمه ورزشکاران را تهیه کرده است که پس از تعطیلات رونمایی می شود و امیدوارم با اجرای این طرح، دغدغه جامعه ورزش بیشتر شود. حل و فصل خواهد شد و راضی خواهد شد.رئیس جمهور شود

وی با اشاره به جایگاه کشتی در ورزش کشور گفت: بسیاری از وزرای ورزش کشورهای مختلف پس از سفر به ایران خواستار برگزاری اردوهای کشتی در ایران بودند و باید بیش از گذشته به این ورزش توجه کنیم.

سجادی همچنین با قدردانی از زحمات مستمر رئیس فدراسیون کشتی، کادر فنی و هیئت رئیسه فدراسیون گفت: از علیرضا دبیر بخواهید جلسه ای با حضور مدیران ورزشی کشور در محل کشتی برگزار کند. فدراسیون کشتی به منظور تبادل تجربه برای اطمینان از منابع، تجهیز اماکن ورزشی و نگارش تقویم ورزش و استفاده از امکانات داخلی و خارجی را در اختیار دارم و امیدوارم با تبادل تجربیات شاهد رشد و پیشرفت در تمامی عرصه های ورزشی از جمله کشتی

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی مبنی بر استعفای فتح الله زاده در پستی در اینستاگرام. لطفا در مورد این استعفا بفرمایید اولاً و ثانیاً پول بدهی به استراماچونی یک بار توسط دولت و سازمان خصوصی سازی به مبلغ 90 میلیارد تومان تامین شده است اما عده ای سعی کردند توپ را به زمین دولت بسپارند و وزارت ورزش که با توجه به تخصیص این پول از سوی دولت عادلانه نبود، گفت: امروز با وجود اینکه روز تعطیل بود، طبق وظایفم در اداره حضور داشتم و تا لحظه ای که در در اختیار شما، من نه به صورت رسمی، نه حتی غیررسمی، نه تلفنی و نه حتی از طریق پیامک از این استعفا مطلع هستم. این رفت و آمدها در همه پست ها طبیعی است اما مهم این است که اگر طبق برنامه عمل کنیم این رفت و آمدها آسیبی به ساختار وارد نمی کند. ما باید به اصل موضوع بپردازیم و فکر کنیم که باشگاه های معتبر و قدیمی ما مانند باشگاه های سرخابی و سایر باشگاه های معتبر ما از این تغییرات آسیب نخواهند دید. این وظیفه ذاتی ماست و من و همه معاونانم همیشه از این دو باشگاه حمایت کرده ایم.

وی با اشاره به بدهی های باشگاه استقلال در پرونده اخیر گفت: این موضوع مربوط به دو سال پیش است و دو سال پیش همه از آن اطلاع داشتند. همچنین یکی دو بار امکانات مالی لازم را در اختیار دو باشگاه قرار داده ایم و برای هرگونه حمایت در چارچوب قانون در اختیار شما هستیم. ما از همه گزینه ها و مهلت های قانونی استفاده خواهیم کرد اما این کمک ها در چارچوب قانون است چرا که قانون اجازه نمی دهد پس از حضور این دو باشگاه در منطقه نقل و انتقالات از بودجه دولتی برای باشگاه ها استفاده کنیم.

وزیر ورزش افزود: تا جایی که قانون اجازه دهد از باشگاه ها حمایت می کنیم تا هواداران این باشگاه ها را خوشحال و امیدوار کنیم.

سجادی در پایان گفت: همانطور که گفتم روال مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به این صورت است که مدیران این دو باشگاه ابتدا استعفای خود را به هیئت مدیره باشگاه ارائه و پس از بررسی این موضوع در هیئت مدیره باشگاه مدیران، این موضوع به وزارت ورزش می آید و سپس در جلسه ای اضطراری با حضور وزیر، معاونان و اعضای هیات مدیره این موضوع مطرح و تصمیم گیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید