سجاد شهبازاده طرفدار پرسپولیس نیست زیرا …

سجاد شهبازاده طرفدار پرسپولیس نیست زیرا …

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس در خصوص وضعیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر اظهار داشت:

* فکر می کنم 70 درصد از لیست تیم ها باید فروخته شود یا کنار گذاشته شود. بازیکنان زیادی در لیست تیم هستند که در سطح پرسپولیس نیستند و باید در تیم های دیگر بازی کنند. پرسپولیس باید حرکت کند و بازیکنانی را به تیم اضافه کند تا این تیم هم قهرمان لیگ برتر شود و هم قهرمان آسیا. نایب قهرمان امسال با وجود چنین بازیکنانی دست کمی از قهرمانی نداشت اما گل محمدی برای بازگشت به مسیر قهرمانی نیازمند ابزار خوب و با انگیزه است. به نظر من سرمربی تیم باید هر سه بازیکن خارجی پرسپولیس را آزاد کند و به کشورشان بفرستد. هیچ کدام در سطح پرسپولیس نیستند.

* پیوستن به دروازه بان و مدافع خوبی مثل بیرانوند و پورعلی گنجی چیزی بود که پرسپولیس به آن نیاز داشت و فکر می کنم این دو خرید خوبی برای این تیم خواهند بود. اسماعیلی فر و رفیعی هم بازیکنان خوبی هستند اما شهبازاده برای پرسپولیس خوب نیست. او سال گذشته برای عقد قرارداد با سپاهان تلاش کرد نام پرسپولیس را در بازار گرمی در لیست مشتریان خود قرار دهد. او در دو بازی در آسیا خوب بازی کرد و بیشتر روی نیمکت بود. این مهاجم سن زیادی هم دارد و انگیزه کافی برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارد.

* اگر تیمی بخواهد ضمن حمایت از هواداران قهرمان شود باید بازیکنانی را جذب کند که انگیزه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته باشند و بتوانند به بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید