سخت کوشی و تمرکز دو جزء اصلی یک کارآفرین موفق هستند


ساعت: 17:16
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1877988

زهرا موسوی گفت: تلاش، اراده و پشتکار برای یک کارآفرین بسیار ضروری است. مشکلات زیادی وجود دارد، اما هدف همه نگرانی ها را حل می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا موسوی کارآفرین البرزی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: آموزش مشاغل خانگی علاوه بر ایجاد اشتغال و استقلال اقتصادی برای خانواده ها، عامل مهمی در سلامت جامعه است، بنابراین کارکنان باید شرایط لازم را برای گسترش بیشتر منزل فراهم کنند. کسب و کار. “

وی ادامه داد: من با ترشی های خانگی پول در می آورم و بیشتر مشتری هایم دوستان و خانواده ام هستند و با هر مصرف بر تعدادشان افزوده می شود.

موسوی گفت: هر سال در اواخر تابستان شروع به ریختن ترشی های مختلف می کنم و فروش محصولات از پاییز آغاز می شود.

این کارآفرین گفت: 5 کارگر ثابت فصلی دارم که در مراحل تولید به من کمک می کنند و مرحله تولید سه ماه به طول می انجامد.

eeaf5db0 39dd 4538 8fce 899c67d59d99 خبر خاکستری

وی افزود: اعضای خانواده ام همیشه از ترشی هایم استقبال می کردند و یک روز تصمیم گرفتم تولیداتم را افزایش دهم به همین دلیل ابتدا به تنهایی و سپس با افزایش تعداد مشتریان کار کردم.

موسوی گفت: با توجه به تعداد زیاد مشتری، حتی سرکه ترشی را خودم درست می کنم و این به طعم و کیفیت بالای ترشی کمک می کند.

این کارآفرین تاکید کرد: سرمایه ای برای شروع کارم نداشتم و تولید را به صورت بسیار ناچیز 10 کیلوگرم در سال شروع کردم و اکنون تولید به شدت افزایش یافته است.

وی ادامه داد: تلاش، اراده و پشتکار برای یک کارآفرین بسیار ضروری است. مشکلات زیادی وجود دارد، اما هدف همه نگرانی ها را حل می کند.

c44cbd83 35a8 4233 b621 f328864c77ad خبر خاکستری

موسوی بیان کرد: وقتی تولید از کیفیت خوبی برخوردار باشد مشتری مشتری دائمی می شود و امروز همه محله مرا می شناسند و برایم ترشی می خرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشاغل داخلی برای سلامت اجتماعی جامعه بسیار موثر هستند و مسئولان می توانند با حمایت اندک زمینه گسترش آنها را فراهم کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید