سخنگوی کمیسیون ائتلاف: رفتار روزنامه های حکومتی ما را مجبور می کند که برخلاف میل خود صحبت کنیم

سخنگوی کمیسیون ائتلاف: رفتار روزنامه های حکومتی ما را مجبور می کند که برخلاف میل خود صحبت کنیم

روز جدید : خبرگزاری مجلس به نقل از سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 مجلس در پی گزارش روزنامه ایران با عنوان «لایحه» که «پیش نویس» شد، گفت: درباره «جزئیات اصلاحیه اولین لایحه بودجه دولت سیزدهم در مجلس»؛ وی به تشریح جزئیات اقدامات دولت در خصوص لایحه بودجه 1401 پرداخت

وی گفت: با توجه به لایحه بودجه و اختلافات طبیعی که بین دولت و کمیته مشترک وجود داشت، کمیسیون همواره تلاش کرده تا در فضای کارشناسی و به دور از هیاهوی رسانه ای این اختلافات را برطرف کند، اما متاسفانه برخی اقدامات اخیر اجباری است. رسانه ما به بیان نکاتی در برابر میل باطنی است.

وی افزود: البته کمیته مشترک همچنان آمادگی شنیدن انتقاد یا پیشنهاد را در جلسات کارشناسی دارد نه رسانه ای با کارشناسان محترم دولت و در صورت نیاز تغییرات بودجه لازم را انجام دهد. این نماینده مجلس درباره واکنش رسانه ها به اقدامات جنجالی کمیته تلفیق گفت: کمیته تلفیق آمادگی دارد تا قبل از تصویب نهایی، جلسات کارشناسی با نمایندگان دولت برای اصلاح مشکلات احتمالی بودجه برگزار کند و معتقدیم بهترین مکان برای این بحث ها کارشناسی است. اتاق‌ها. «این یک فضای رسانه‌ای نیست.

دیدگاهتان را بنویسید