سردار فدوی: از امروز 1.5 میلیون بسته معیشتی در کشور توزیع می شود.

سردار فدوی: از امروز 1.5 میلیون بسته معیشتی در کشور توزیع می شود.

روز جدید : جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) از امروز یک میلیون و نیم بسته معیشتی در بین مردم توزیع می شود. نیازمندان سراسر کشور

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه در حاشیه سیزدهمین مرحله رزمایش امدادی سیدالشهدا(ع) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم به دلیل ماه مبارک از این مرحله استقبال کردند، گفت: رمضان. وی گفت: مردم یاور اصلی در این امر هستند اما قرارگاه فرمان اجرایی امام خمینی (ره)، آستان قدس رضوی و کمیته پشتیبانی در این امر نقش اساسی داشته اند و سپاه نیز وظیفه بسته بندی و توزیع این کمک ها را بر عهده دارد. “

وی در این مراسم افزود: ما در همه ماه ها میهمان خداوند هستیم و جز این ماه مهمانی خاصی نیست و مردم در این ماه بیشتر به کمک نیازمندان احساس علاقه می کنند.

فدوی افزود: اسلام به برکت امام راحل و انقلاب اسلامی نمادی در این سرزمین مقدس پیدا کرده است و امروز انقلاب اسلامی همه دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت جبهه کفر قبل و بعد از انقلاب غیرقابل مقایسه است. در سال های پس از پیروزی انقلاب، قدرت انقلاب بیشتر شده و از توان جبهه کفر کاسته شده است.

وی ادامه داد: بعد از دلاوری های دهه 60 هیچکس جرات نمی کرد از چپ به مرکز انقلاب اسلامی نگاه کند و مانند جنگ تیری به سمت ایران شلیک کند. این به خاطر عظمت و قدرت او به خاطر عشق به انقلاب اسلامی است.»

فدوی ادامه داد: هر روز بر عاشقان انقلاب اسلامی افزوده می شود و اضافه می شود و دشمنان ما در میدان کفر ضعیف تر و ضعیف تر می شوند.

بر اساس این گزارش، سیزدهمین رزمایش یاری صادقانه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران تا جمع آوری قرآن صبح امروز (سه شنبه) در معبد امام راحل برگزار شد.

همزمان با این رزمایش که مصادف با اولین سالگرد شهادت سردار محمد حجازی بود، یاد و خاطره این شهید والامقام گرامی داشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید